Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Oh... vad jag håller tummarna för dig slemmis....
Oh... vad jag håller tummarna för dig slemmis....
Jag tycker att det är positiv
japp dina två bilder
Bebbis vagga: Jo... det kan vara helt enkelt svårt att se så tidig.... Blir en fin liten hjärta på bilden nästa ggr du sa se....
haha... jag har suttit här och läst tråden,nja typ hela dan... tur att jag jobbar imorgon, fast det blir jobbigt att läsa ikapp på kvällen.. helt klart beroende.
Jag har klickat hem en massa tetser idag, fast måste nog vänta lite med testandet då jag har precis fått en mf... men-men snart får ni trixa mina tester 
säger goooo natt till alla
meoow: gå till gyn, tycker jag,,,,
swea: är inte "tömning" på gång... visst hade du en mf?
Jag hade värsta dagen i mitt liv igår, med smärta som inte går att beskriva... kom ingen blod på flera timmar....
men annars kan det väl vara första mensen som är p.g, som gör lite mer ont???
hoppas att det går över snabbt
Ja så är det... livet är orättvis....Jag har mitt tredje mf även om de är lite utspridda. Man funderar lite om det kommer att funka nästa ggr. Man längtar men samtidigt är man så himla rädd....
Jag satsar nog en gång till, när min kropp har återhämtat sig,. Hade brutalt ont igår kväll, så magen är riktigt öm idag. Men jag får väl ta fram min riktiga positiva JAG och tro på det bästa
Jag ska oxå presentera mig då
Precis fyllt 38, sambon 39. Vi har träffats 1,5 år sedan. Jag har tre söner från tidigare och han 2 tjejer. Nu försöker vi skaffa vårat första gemensamma barn. Första försöket blev en mf, som jag fortfarande håller på med