• fancyface3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kan nån tyda detta äl test http://www.familjeliv.se/hem/fancyface3/galleri.php?cur_album=Starka+bilder# hade äl förra veckan är på äl+7 kan detta test jag tog nu visa tidig graviditet?

• fancyface3
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-03 10:28:43 följande:
    om ett äl-test ska visa graviditet ska det vara positivt.. alltså båda strecken lika starka, eller teststrecket till och med starkare.. Vet inte vad det är för märke men både på Testlagrets och billiga testers så fick jag svaga rosa liknande det du har hela månaden mer eller mindre, ibland lite svagare ändå, först vid ägglossning blev det superstarkt. Ägglossningstester är inte särskilt känsliga (därav att de KAN påvisa graviditet) jag skulle nog tagit ett grav-test i stället för att se om det ger ett svagt utslag.

är på äl +7 har använt cb digital förra v som gav glad gubbe tis-tords sen använde jag dessa rsfu som visade blankt tords eftermiddag tills nu tror deta lite tidigt med gtest då jag är 90% säker på att ngt fäste sig idag pga av rijtig kraftig kramp ilivmodern .
  • fancyface3

Ni som har barn innan när har ni plussat och vilket kön blev de? Jag är på äl 11 och har alltid plussat med mina 3 tjejer 3-4 dagar innan bim . Men nu visar d inget än och äl har jag haft både stickor visat de flytning och smärtan .

• fancyface3

Wictooria. Har också bim idag lr imorgon är osäker med hade äl 26-28 och 28 släppte ägget. Har också rätt rikliga flytningar väldig vattniga.

• fancyface3

Lite hjälp tjejer ! När jag satt och räknade på min p-tracker så hade jag som standard 19 dagar mellan äl och bim . ( har inte använt cb ältest mer än nu i juni då jag fick glad gubbe 26-28 och 28 släppte ägget vilket jag kände och glad gubbe försvann direkt efter. Så min fråga är ska jag räkna fram mitt bim 19 dagar efter äl? Jag är på dag 13 efter äl men testerna visa neg och inga tecken på att tanten kommer

• fancyface3

Åh hur kan man få oregelbunden mens nu denna gången för äl dag 24 i cykeln men hur lång är cykeln då det är dag 36 idag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester