• wondering

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej alla testexperter här inne:)
    Jag har en fundering som jag behöver ventilera och kanske få någon reflektion på.
    Jag har använt mig av cb monitorn under tre cykler nu och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den....
    Förra cykeln började den fråga efter stickor på dag 9 och jag fick jag max på dag 12. Ingen hög stapel utan direkt från låg till max.
    Denna cykeln också max på dag 12, ingen hög innan denna gången heller. Max  även dag 13, hög dag 14.
    Dock när man tittar på stickorna från max denna cykeln så var där endast ett streck på teststickan, igår ett något starkare andrastreck.
    Idag när jag testade så blev det låg, trots två väldigt tydliga streck, det borde ju varit åtminstone hög stapel tycker iaf jag då?
    Och bara för att jag hade andra ältest hemma så tog jag dom med och fick då starkt på Testlagrets älsticka och glad gubbe på cbältest.

Har monitorn gått sönder, för detta verkar inte stämma?
    Jag har haft äl-känningar och molvärk sedan  några dagar.
    Någon med erfarenheter av knepiga resultat?

• wondering

Hur vanligt är det med spök på Billigatesters gravtest?
    Jag har tagit två tester idag och inom tiden kommer det upp en bred men väldigt svag linje,
    Förmodad Ägglossning hade jag om man ser till ältesterna  antagligen allt ifrån 26-31 juli ca..( max på monitorn 26 juli på morgonen men glad gubbe 29 juli!)
    Skulle det kunna vara för   tidigt att testa nu om nu äl inträffade i senare spannet,  och att  gravtesten kanske blir starkare om man  skulle ha den ofantliga turen att ha blivit gravid? Eller, är det bara spök?

I förrgår(dag 26 i cykeln) hade jag en svag blodblandad flytning vid ett toabesök,  och trodde då att mensen  skulle komma, men sen kom inget mer.
    Brösten ömmar och värst när jag tar av mig bh:n.
    Humöret är helt i botten,  jag har gått hela veckan och varit vansinnig på allt och alla och är trött nåt så in i bängenRynkar på näsan

Tiden får naturligtvis utvisa, men man längtar ju så ofantligt mycket efter det där plusset...

• wondering
    skumbanan skrev 2012-08-11 11:58:37 följande:
    Wondering: få se bild!
    Cessan skrev 2012-08-11 11:54:56 följande:
    Jag har testat rätt mycket med dom och aldrig fått minsta lilla spök, inte någongång kunnat trixa fram ens en skugga, så jag tror dom är rätt pålitliga, håller tummarna :)
    Det låter ju lite hoppingivande iallafall:)

Här är en bild, vill någon trixa så är det välkommet:)
    Vinklar man skärmen så ser iaf jag något....
    Och bara för att se så jag inte såg helt i syne så doppade jag ett test i vatten och det var  heltblankt, inte minsta skugga.!

• wondering
    Helenmedh skrev 2012-08-11 13:07:00 följande:
    Ser absolut men kan inte avgöra om det är grått eller rosa :/ 

Kevin Molly skrev 2012-08-11 13:23:03 följande:
    Wondering jag tror absolut på positivt

Nej, jag ser inte heller någon färg.... men något är det ju....
    Åh vad lyckliga vi skulle bli om det ändå vore vår tur nu:)
    Jag försökte mig på lite bildtrix, blev väl inte så bra men iaf;)

• wondering

Det var det, detGråter
    Brösten började ömma mindre i går kväll och illamåendet avtog och i dag  började jag blöda och har mensvärk  from hell.
    Hade jag nu inte testat så hade jag ju sett detta som en lite sen mens bara.... Att man aldrig kan hålla sig, men jag kände ju på mig att det var något som inte stämde.
    Tog ett test  i morse bara för att, och det var sjukt nog liiite, starkare idag.
    Är det detta som kallas för en kemisk graviditet då?
    Funderar på att skita i allt vad ältester och allt heter nu och bara ... vara.

Jaja. Lycka till alla ni andra  iallafall.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester