• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

åh postade för fort haha.den där uppe och den nedersta är otrixade,den i mitten har jag försökt trixa själv.nån som ser ngt?
  • Meja JP
    Madelonen1 skrev 2012-06-16 21:09:59 följande:
    Var inne på vul nyss pga mina sjuka smärtor i magen, 0,55 cm kärlek med tickande hjärta :D blev dock tillbaka flyttad två veckor :o

härligt Grattis!!!
  • Meja JP

meja2011,det är ju starkare idag Grattis!

Nån som ser ngt på mina test på föregående sida?

väntar med spänning knasten,verkar knepigt om det bara försvinner.kanske ändå ska testa ikväll om du har högre på kvällen.

• Meja JP

gjorde såhär istället

Meja JP skrev 2012-06-16 23:15:07 följande:

åh postade för fort haha.den där uppe och den nedersta är otrixade,den i mitten har jag försökt trixa själv.nån som ser ngt?

på sida 5324
    Meja JP skrev 2012-06-16 23:12:31 följande:

julia,ja där kan avra ngt på ditt test
  • Meja JP

Jag ser på både bewe och knastens
    fast bewe ditt är väääldigt svagt.
    Klart knasten att man försöker hjälpa till så gott man kan

Ingen alls som hade lust att kika på mina?

• Meja JP

tryck på mitt namn knaste så kommer de upp,vet inte vilekn sida de är på,en bit bak då jag la upp dem sent igår.

• Meja JP

Mina test tagna ikväll! nån som ser ngt? ngn som har lust att trixa?
  • Meja JP

Alexander2011,där är nog något jag

strumpan,ser ngt på det nedersta

diorali,ja då jag ser.lite mörkt så jag ser inte vad det är för färg.

ulricaz,ser inte ngt :-/

helenmedH,oj det var många falska men ändå rätt tydliga plus,uruselt av TL. Men dina är ju jämn starka ut,aksnke inte är fel på dem om det stegras?

Alexnader,taaack men där ser man väl ngt?

• Meja JP

Hoppas 2012,najs stegring

Jag ser ju svagt här hemma på mina test tycker även att det syns liiite här i datorn även när du mixat alexander2011 Eller är jag streck förvillad?

(Nu kan jag läsa men inte skriva på ett tag då jag måste lämna över datan )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester