• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten,jag seeer med

Jag tänkte lägga ut mina imorse och ikväll test.de två understa är redigerade,de två övre oredigerade.på den bilden med två test är det nedre imorse.ser ni nån förändring?Nått öht?Irl syns det,men inte mkt.men om man tittar på de redigerade med två test,är det nån skillnad tycker ni?
    Bild 2&3 är samma bild!

Är väldigt tacksam över att ni tar er tid att kika

• Meja JP

charin,ja där är två mörka streck  syns det inte als om du tar vanligt?

• Meja JP

charin,Ok,ser du ngt på de andra testen?
    Nah alltså jag vet inte.När jag var gravid sist så började det så,knaaaapppt synligt med genomlysning.sedan blev det ett fint och tydligt streck så tappa inte hoppet!

• Meja JP

charin,det var svårt att se på det kortet,förhoppningsvis tydligare imorgon
    Nä då väntar man inte på ett streck,mkt lättare eg

Jag har beställt digitalt som skickades idag,så jag ska ta ett sånt imorgon.Lite svart på vitt om där är ngt eller inte.Så det inet bara är massa spök.

• Meja JP

Hur är det med testerna med LOT 120420 är det fel på dem med?

• Meja JP

meeen typiskt det är ju det LOT numret jag har.....åhhh.jaja jag har beställt två digitala som förhoppningsvis kommer imorgon,blir det då integravid så ska jag kontakta testlagret.!

• Meja JP

axh,nä det är inte säkert det är så men om du får många typ spök så är det ev så!?

• Meja JP

Jag har inte haft ngt för mig ikväll så jag har läst igenom allt sedan jag skrev sist,närmanre 30 sidor
    har komenterat alla test (hoppas jag). Dock har jag svårt att se färg på de flesta,men jag är mästare på att se streck

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää skit också,har suttit i en timma och tittat och läst och nu när jag ska klistra in allt jag skrivit så är det borta....SVORDOM.....

Jag minns inte riktigt allt heller åååh frustrerande värre....förlåt alleman :-/

• Meja JP

kollar bar asista sidan nu.

helenmedh jag ser attdet blivit starkare

• Meja JP
    Helenmedh skrev 2012-06-19 22:08:56 följande:
    Oj j*vlar! Jag tror att jag svimmar lite nu.. Haha.. Jag har bara ett test kvar, är jag smart väntar jag 2-3 dagar med det... Men jag känner ju mig själv.. Kommer ju testa imorgon det första jag gör typ... 

haha hade jag med gjort eller ikväll bara för att kolla.och imorgon hade jag varit irriterad över att jag tog det sista igår
    Men absolut är det starkare på det nedre
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester