• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ger upp mitt testande nu,ser inte att mina streck blir stakare men ser dem svaagt.genom trixning syns de också men ah.ha testat i flera dagar nu och ingen stegring så jag ger upp.vet inte om ja gpasserat BIM,har en väldigt oregelbunden cykel.men om jag räknar 28 dagar är jag i v.4+3 och om jag räknar 25 dagar som jag jag oftast har är jag i v.4+6.Så antagligen är det spök på mig.fick hem ett digitalt idag,vet inte om jag ens orkar slösa med det

• Meja JP

helenmedh,öh hmm ja va rörigt det blev.men jag ser att det nyaste på båda bilderna är starkare

• Meja JP
    MandyPandy skrev 2012-06-19 22:47:45 följande:
    Meja jp.
    Förstår dig, ibland känns det som det bästa vore att inte ha test hemma.. Håller tummarna!

Eller hur,typiskt att det är så lätt att klicka hem dom
  • Meja JP

helenmedH,nä det är sant.Tack!!!

Nu ska jag ta och krypa ner.God Natt!

• Meja JP

rundaringar,ja det är nog mer färgat idag

jag har test med LOT 120517.vet de kan ge falska streck,men om det sker en stegring?eller alltså kan de ge stegring men ändå vara fel på?alltså spök ändå.?

• Meja JP

tryckte fel men den allra översta är igår morse,det undre är idag torkat.detta här under är idag inom tid.

• Meja JP

alexander,jag ser på den mittersta stickan :-/

• Meja JP

De test jag tagit innan har jag knappt sett,eller sett om jag trixat fram.detta idag är mkt tydligare trots det är svagt.därav jag undrar om det kan ge olika starka spök??

• Meja JP

rundaringar,när har du BIM?
    Jag vet eg inte men jag har eg redan haft BIM
    Har en jätte käck app på surfplattan som heter ladyscalendar.där jag skriver in när jag har mens mm.då jag använt den har jag 25,26,48,24 dagars cykler.
    så med 26 dagars cykel är jag i v.5+0 eller 5+1 eller 5+2. känns som lite sent att få stegring nu? innan har jag plussat väldigt tidigt.dock är det olika varje gång.men ja det känns sent att stegra nu?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester