• mysmamman2

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag ska aldrig mer testa mig nu... bim idag känns som mensen är här nu suck!
    jag som såg ett litet fint streck igår på cm testet.....

ser ni nått på detta ??

• mysmamman2
    Flikkan skrev 2012-08-09 01:42:48 följande:

Hejsan! Kan någon hjälpa mig med dessa tester? BIM -6 Morgon och på natten är dom tagna! Tack på förhand! :)
    fast nått är det nu på den nedre bilden... tycker jag ser nått där.....
  • mysmamman2
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 07:23:17 följande:
    hon har lite svårt med att sätta saker i sammanhang... hon kastade ur sig längre bak i tråden.. då jag inte var inloggad (till skillnad från henne har jag en familj att ta hand om och sitter inte klistrad vid skärmen all vaken tid) att jag skulle lägga av.. tror det var då jag skojade med någon om livmodertappen... att jag inte hade en aning om hur den skulle kännas men ville svara ändå för att vara besserwisser.... då surnade jag till för hon har ganska länge nu sagt att hon ska ignorera mig... men jag tror inte hon förstår vad det ordet betyder eftersom hon gång på gång fortsätter att svara på mina inlägg.

Vill tillägga att jag är inte ett dugg avis på hennes sk kunskap... hon är lekman precis som vi andra här även om hon påstår att hon arbetar med kivnnosjukdomar. Det jag skrev att jag vet allt har inte med fertilitet att göra utan med henne att göra..Jag har i stort sett hela hennes personliga historia massor av år tillbaka så hon ska nog vara försiktig med vad hon påstår för jag vet om hon ljuger eller inte..

SÅÅÅ nu föreslår jag att vi avslutar denna diskussion, det finns inboxar om det är något och Telgebo kan ju fortsätta skriva i tråden för hon planerar ju att skaffa ett barn till snart eller hur det nu var så hon har rätt att vara här...Hon har rätt att svara på frågor och kommentarer precis som vi så får vi lösa det när hon ballar ur.
    Yeeey !!!
  • mysmamman2
    laluna88 skrev 2012-08-09 08:02:02 följande:
    God morgon alla.

Har förstått att det blivit lite dålig stämning i tråden vilket jag tycker är synd.

Jag skriver mest för att "efterlysa" alla bilder på gravtest som ska "analyseras" haha. Va det inte detta tråden va till för i början?? Oskyldig 

analysera mitt du ;) lycka till hehehe
  • mysmamman2
    telgebo skrev 2012-08-09 09:00:22 följande:
    Tycker det är fel att ge vissa här falska förhoppningar om svaga test och påstå att du är garanterad gravid bla bla bla när testet är så svagt att man måste trixa vrida och vända för att se något.

Är man så säker på att man är gravid så syns strecket eller plusset klart och tydligt utan att man ens måste få det analyserat.

men om du är så negativt inställd till det så varför är du i denna tråd då?
    det är en rolig grej och vi lever på hoppet, känns som du letar bråk också undrar du
    varför alla är så less på dig? .... herregud!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester