Niljes skrev 2021-11-02 22:08:11 följande:
Tog två test imorse, från Clearblue och Apoteket. Clearblue är lite tydligare. Men är orolig över att de är för svaga för att vara på BIM? Vad tror ni? CB digital säger Gravid 1-2. Hade kemisk graviditet förra cykeln och ett missfall i cykeln innan det. Har försökt 2,5 år och dessa tre gångerna är enda gången jag fått positiva resultat. Nu nojar jag totalt pga så svaga tester. De var ju det vid missfall och kemisk graviditet också, båda gånger fick jag, Gravid 1-2 på CB digital. Vad tror ni? Är de för svaga för att vara på BIM?
Bim säger mig noll, nada och ingenting - hur många dagar efter äl är du? Bim kan för viss vara äl+10 och för andra äl+16. Hade jag fått sådär på bim hade det varit start plus (bim för mig är äl+9 då jag har kort lutealfas).
Dessutom ökar inte hcg lika mycket för alla kvinnor, det enda som spelar roll är att testen faktiskt ökar i styrka. Ta ett nytt digitalt om några dagar, slår det över till 2-3 veckor så vet du att det ökar. Sen är det ju tyvärr inte en garanti oavsett men.