Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lizz89 så har alla mina varit :( mina är negativa. Och varit de andra 3 månaderna med.
Lizz89 så har alla mina varit :( mina är negativa. Och varit de andra 3 månaderna med.
Linasld: inget spökis där lnte! Grattis :)
Då kom mensen som jag misstänkte.
Men varför blöda brunt? :/
Om man inte bli gravid på 12-13 månader om jag har barn men lnte min man? :/ hur funkar de då trixxy? Om du vet alltså?
MrsC74: va bara en fråga har bara försök i 5 månder nu när jag fick mensen.. Så några månder på oss till..
Detta med vikt :/ gått ner 50 kg på 3 år överviktig när jag blivit gravid med alla 3 barn. På 1 försök. Nu är jag 156 väger 70 kg.
Så nu är mensen borta om det nu va mensen.. Dag ett kom först brun blödning, sen kom massor på kvällen och klumpar som 5 kronor.. De andra 3 dagarna knappt något brukar ha 5 dagar, dag 1 knappt något, dag 2,3 och 4 mycket, och 5 väldigt lite.. Ursäkta för detaljerna. Bara att köra på denna månaden i stället..
Hur lång tid tar det om man beställer på billiga tester och betalar med kort? Någon som vet?
Kortet funkade inte. de bör la skicka så snart de får pengarna från mig på bankgirot, brukar de skicka samma dag om någon andvänt sig av det i stället för faktura?
Annaviktoria: ja det gjorde jag med ju men de lär inte få pengarna förens i morgon. Då lär jag ha de tisdag kanske? Betalade på deras bankgiro