• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89 så har alla mina varit :( mina är negativa. Och varit de andra 3 månaderna med.

• Fru Amer

Om man inte bli gravid på 12-13 månader om jag har barn men lnte min man? :/ hur funkar de då trixxy? Om du vet alltså?

• Fru Amer

MrsC74: va bara en fråga har bara försök i 5 månder nu när jag fick mensen.. Så några månder på oss till..

• Fru Amer

Detta med vikt :/ gått ner 50 kg på 3 år överviktig när jag blivit gravid med alla 3 barn. På 1 försök. Nu är jag 156 väger 70 kg.

• Fru Amer

Så nu är mensen borta om det nu va mensen.. Dag ett kom först brun blödning, sen kom massor på kvällen och klumpar som 5 kronor.. De andra 3 dagarna knappt något brukar ha 5 dagar, dag 1 knappt något, dag 2,3 och 4 mycket, och 5 väldigt lite.. Ursäkta för detaljerna. Bara att köra på denna månaden i stället..

• Fru Amer

Hur lång tid tar det om man beställer på billiga tester och betalar med kort? Någon som vet?

• Fru Amer

Kortet funkade inte. de bör la skicka så snart de får pengarna från mig på bankgirot, brukar de skicka samma dag om någon andvänt sig av det i stället för faktura?

• Fru Amer

Annaviktoria: ja det gjorde jag med ju men de lär inte få pengarna förens i morgon. Då lär jag ha de tisdag kanske? Betalade på deras bankgiro

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester