-
HejjaAnkena skrev 2012-08-24 21:19:16 följande:Idag fick jag hem min clearblue fertilitetsmonitor! Tar det sig inte denna månad så kör vi på den nästa cykel! Nu jävlar!
-
Det är lite så jag känner,Tack för lycko önskningarnababben87 skrev 2012-08-24 21:29:07 följande:Meja JP: Jag tycker du ska fortsätta testa tills du känner dig säker! Klart man fortsätter kämpa för det kan inte visa positivt om det inte finns HVG i kroppen, så något MÅSTE det ju vara :)
Dessutom har jag en kompis som testade positivt hemma (tydligt) o neg hos BM (i början) om ni förstår hur jag menar :)
Lycka till!
-
Jag tror det är positivt,Congratsviochdu skrev 2012-08-24 21:35:27 följande:Glömde Kortet ju ;)
oredigerat (det va även dom andra två testerna)
Hihi ja jag ska sansa mig med testandet,jag har bara två test kvar hemma nu oså det blir ett imorgon och ett på söndag. -
alexander,hum det är lite lurigt.jag vet faktiskt inte :-/
-
Planerar smått 14,här är testet från imorse.

här är det jag tog efter BM besöket.nedre är redigerat.

-
Det var fint och blått
rfsu var tydligt men försvann sedan.men vad där en bra stund inna ndet försvann.det allrea nedersta är ett redigerat.men de tre övre är inte det.
testremsa menar du det översta då? -
Hej! Längesedan jag var här nu. Jag har ff inte gått till gyn :-/ men har fått negativt men nått Pos test,dock ultra svagt. Därför tänkt att graviditeten blev avslutad.Men när jag igår morse tog ett test då menen var 2dagar sen får jag ett streck,även idag? Men vi har inte haft sex sen innan min förra blödning. Är det fel på dessa test jag tagit då? Sitter i telefonen och kan inte själv lägga upp testen nu.men vad är eran reaktion?
-

ska jag räkna dessa som neg?
de syns bättre irl,inget man behöver leta efter utan de syns tydligt men svaga. -
Nån som vill kika?
-
Drar mig ur den här tråden,då jag oftas får be om era ögon,sällan nån komenterar annars.jag har kommenterat och deltagit när jag varit inne och försökt vara delaktig.vissa här inne har hjälpt mig mkt
är väldigt tacksam över det! -
Jag vet att det är så,alla är uppe i sitt
men man känner sig så jobbig och tjatig. Vill inte man ska känna sig tvungen Lixom :-/
Får fota om,ska göra det. -
Du Är väldigt snäll meja!!!!
-

den övre är original och den under är trixad.och den otrixade syns tydligt men svagt

-
Nej det är bäst på test. Vet inte ägt, fick ju plus som kom och gick för dryga 4v sen.men fick neg efter ett tag.nu detta...
-
Flikkan,har inte koll men har du plussat?
-
Flickan,låter inget kul
håller tummarna för imorgon.
Slemtotsk.jag vet inte riktigt.idag å det 27dagar sedan min förra blödning slutade. Då jag plussade lite till och från. Så jag vet inte vad detta är. -
Är i v 3+ ngt eller i 7+3 hehe
-
Fast de jag la upp nu är inte negativa. Ja jag har varit hos bm.fick Pos hemma den dagen men neg hos henne.
-
Fast jag ser streck på dem. Jo fast fick Pos hemma samma dag.
-
Förstår vad du menar mini,ska inte fråga mer. Av er tre som kollat anar två och du ser inget.men visst,då har du rätt
Jag ska boka tid imorgon för gyn, får se vad de säger!
Tack allihopa