• Ankena

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hur¨långt efter mensens slut ska jag börja testa med ÄL-stickor...?

(Tar för givet att mensen kommer vilken dag som helst )  

• Ankena

Bim +2.. Det måste vara mensen som driver med mig va? För om jag vore grav så borde det synas på ett gravtest nu eller hur?

• Ankena

Får jag bara puffa min fråga?
    Jag är på Bim +2.. Om jag vore gravid så borde det synas på gravtest eller? Å är det blankt så driver mensen med mig..?

• Ankena

mini, testlagret trooor jag.. Har en drös olika så kommer inte ihåg :P
    Har inte Tagit nåt nytt idag..

Lillabambi, Haha jo tack! Min mens brukar alltid vara punktlig men för några månader sen så kom den 9 dagar för sent, bara för att jag sååå gärna ville :P

• Ankena

Börjar bli aningens irriterad på att min mens inte kommer...
    Vi ska åka utomlands snart och planen var ju att inte ha mens DÄR! Skrikandes 

• Ankena
    Sockerkringlan skrev 2012-04-28 22:42:26 följande:
    Om inte mensen kommer och du har test hemma så ta ett test med ett par dagars mellanrum så borde det ju visa plus så småningom tycker jag ju

Men wtf. Jag är på bim+2 tog test igår eller om det var i förrgår å det va tokblankt...
  • Ankena
    Sockerkringlan skrev 2012-04-28 22:44:02 följande:
    Kanske ska tillägga att min mens var tre dagar försenad nu sist och jag fick mensen nästan direkt efter jag tagit ett cb digitalt. Det var surt kan jag säga då och slöseri på test..haha. MEN jag hoppas ju att din mens är försenad för att du är på tjocken Solig
    Haha, den gjorde jag oxå för några månader sen när mensen var nio (!) dagar sen...
  • Ankena
    Sockerkringlan skrev 2012-04-28 22:52:28 följande:
    Ja men jag menade att jag tycker att den ska visa plus för dig, för om mensfan är försenad så då ska man baske mig vara gravid tycker jag

Sen så finns det ju personer som inte fått plus förrän många dagar efter BIM. Det kan ju bero på när ägget fäste, hur mycket hCG som hunnits bilda, kissets koncentration osv.

Nej, den som sa att barntillverkning är enkelt ska ha en smäll på rumpan Cool
    Nej det är fan inte lätt. Dottern kom till "utan ansträning"... Det ba blev lixom.. Så vafan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester