• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Annaviktoria: hoppas de kommer i morgon då.. För sen är det ju helg :(

• Fru Amer

Någon som vet hur snabbt efter
    Man slutar röka, som det e större chans att bli gravid? :)

• Fru Amer

jag testade med CB denna fick svagt positiv (kunde dock varit spök jag fick! ) sedan blödning, inte som normal mens, första blöd dagen började med bruna flytningen sen en flod av blod framåt kvällen, men klumpar som 5 kronor. Dag 2-4 Mycket sparsamt med blod knappt inget på kvällen dag 3 och fram till eftermiddagen dag 4..
    Jag hade innan dess mycket symptom som sitter kvar än :/ och hämsk molvärk mesta dels när jag ligger ner :/ och då drar det bak i svanken och ner i jumskarna..
    Kanske kunde de med vara tidigt missfall eller bara mysko mens. Bara bara inbillar mig.
    De gånger jag varit gravid med de andra barnen och haft illamående aldrig kräkts.. I går kräktes jag :O

• Fru Amer

Asså jag kanske är i ett nötskal, men hur långt innan ägglossning kommer dess äl-flytningar? För de är som man kan mellan fingrarna bli som en lång slämig tråd?

• Fru Amer

Mini: okej, på mig är det mycket nu blötare och tjockare/kletigare är badet brukar vara enligt min mens som är regelbunden ska jag ha äl på söndag kanske kan stämma då :) lagom
    Med sex vannan dag nu då kanske? Eller borde man ta mindre? Har ju gått åt skiten de andra 5 månader innan nu.. Hoppas på att pricka nu då!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester