• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

5 barnsmamman skrev 2022-08-31 13:37:52 följande:

Hur skulle ni tolka detta?? 

Ser en skugga men den ser grå ut
    Jag har inte så stort förtroende för CB då så många fått skuggor på dessa test 
  • Cashili33
    Emds skrev 2022-09-01 06:25:38 följande:
    Halloj.. 

jag tog två test idag på äl+8. jag tycker mig se att de är positiva. Hade ett digitalt test hemma som jag i all iver också testade med det sa ?inte gravid? ..

Vad tror ni, är det för tidigt med digitalt? 🙈
    Hm jag ser inget på dina test så att digitalt , som nog kräver mer hcg , blir negativt är inte konstigt 

vänta två dagar och se om streck dyker upp då 
  • Cashili33
    Sanlin90 skrev 2022-09-02 05:16:16 följande:
    Är det bara önsketänkande?
    På den sista bilden ser man ev något litet ? men hade du inte eventuell ÄL i söndags ? 
  • Cashili33
    jessib skrev 2022-09-03 08:38:58 följande:
    BIM-4 eller 5, nästäppa och ont i ländrygg. Är ju tidigt så ska såklart vänta några dagar och även testa annat test, förväntar mig mer färg i strecket närmare BIM men ser ni något? Eller det klassiska spök på RFSU?
    Ser inget men det var en mörk bild 

Vet hur svårt det är att få med svaga streck på bild 
  • Cashili33
    TrueResolution skrev 2022-09-04 12:46:30 följande:
    3-4 dagar före BIM Tyst
    de ska mäta "samma halt hcg" men bara den ena kunde ses sträck på? 
    Olika test är olika bra 

har tex fått plus med CB vanlig (25 hcg) när CB tidig ( 10 hcg) har varit negativ 

det rosa är iaf positivt som jag kan se det 
  • Cashili33
    TrueResolution skrev 2022-09-05 11:27:11 följande:
    Rosahimmel86 skrev 2022-09-04 11:57:37 följande:
    Det ser lovande ut
    Hur många dagar innan BIM har du tagit dom?

Fick tre likadana igår så utgick från svagt hcg och skulle testa igen om en dag eller två men tant röd verkar ha kommit på besök idag istället. Gråter

Att man aldrig kan lita på sin kropp & magkänsla!???

Var det ett testa tidigt du tog ? 
  • Cashili33
    Evi82 skrev 2022-09-05 12:01:19 följande:
    Är det fotat inom  tidsramen ? Isf kan det vara början på något. dessa test ger dock ALLTID en linje efter / utanför ramen för avläsning 
  • Cashili33
    Katch91 skrev 2022-09-06 13:21:20 följande:

Hej fellow babymakare!
    Jag har en fråga! Om man nu på ÄL+10 alt 11 precis börjat få sitt första svaga svaga positiva test. När tror ni att CB digitala variant av tidiga test kan tänkas ge utslag, någon med erfarenhete?

Jag skulle avvakta några dagar då det streck du har nu är väldigt svagt 
    vänta till slutet av veckan ! 

lycka till och hoppas du är gravid 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester