Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej!
jag ska köpa nytt pch testa igen imornbitti, men jag är lite nyfiken på vad ni tror.
jag fick en väldigt mesig blödning på äl+11, som övergick i vad som säkert var mens. Sista dagen jag blödde var på bim så alltså fyra dagar totalt.
Har ändå känt mig varm, trött och lite illamående. Är förkyld och har en ettåring som inte sover så bra just nu som kan förklara det.
Men kombinationen av måendet och den extremt tidiga mensen, alltid äl+14 annars, gjorde att jag tog ett test. Mitt på dagen, efter en jättestor kopp kaffe och efter att jag redan hade kissat.
Det finns ett streck, men frågan är om det bara är spök. Vad tror ni?
Hej på er! Hoppar in här då jag behöver lite hjälp.
har plussat på stickan, men jag vet inte hur starkt detta egentligen anses vara i jämförelse med bim. Jag har inte haft mens på 2.5 månad och jag har ingen aning om jag jag kan vara på för dag.. detta är testlagrets test. Ni i denna tråden har ju nästan stenkoll på sånthär!
men jag hoppas med allt att detta är en bra start!
vad säger ni?
Styrkan vid bim säger inte så mkt eftersom ägget kan ha fäst tidigt eller sent. huvudsaken är att strecken ökar i styrka varannan dag.
Fick mitt första supersvaga Positiva i förrgår, 9 dagar efter äl. Idag fick jag positivt på ultra tidigt digitalt. Men fick samtidigt en rosa/brun flytning. Är det kört tror ni? Inte blött med någon av mina andra graviditeter. bim är den 12e. :(
Är inte det här strecket konstigt placerad? Efter någon minut så försvann det.
Vet inte alls vad jag ska tro. Ska köpa ett CB istället och testa imorgon med morgonurin.
Har någon annan fått såhär på rfsu?
Efter några minuter..
Nåhon som varit med om detta 2 possitiva och 1 negatov, den digitala testar den 10ml alltså 6 dagar tidigare medans dem andra testar från 25ml. kan någon förklara för blir knäpp snart
.