• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh tack för alla grattis :)

Dock skit orolig för missfall. (i natt drömde jag att jag fick det.)

• Fru Amer
    majja77 skrev 2014-01-30 20:36:08 följande:
    Grattis. .hur många svaga såk soök fick du innan du fick gravid på cb. Och vilka dagar innan bim?
    nja jag testade blankt på äl+8, sen har det ökar liite liiite varje dag tills i dag tog jag CB + på morgonen vilken syntes mera än vad det syntes här på sidan, är på äl+13 åh sen på 3 timmars urin tog jag Digitalt kl 17 i dag :)
  • Fru Amer
    JMEI skrev 2014-02-08 12:18:17 följande:
    LovicaC!!! Hjärta 

NU blir det inga fler tester. Nu ska jag räkna dagarna fram till VUL istället!!

vilken vecka är du i här?

• Fru Amer
    JMEI skrev 2014-02-08 17:57:53 följande:
    Jag är i vecka 5+3 Solig
    enligt sista mens är jag 5+4 och så villa BM med räkna.. men endligt äl, 5+1.. :D
  • Fru Amer
    lidis1014 skrev 2014-04-07 12:05:21 följande:
    Så var vi återigen i samma sits som för några månader sedan. Borde enligt uträkning vara på ÄL+3 idag möjligen ÄL+4 men inte mer än så. Fick en lite slemmig (ursäkta infon) flytning med blodstrimmor igår och även molvärk på höger sida samt ryggen, därför valde jag att testa. Testen är ifrån imorse.
    Känns omöjligt att få detta resultat såpass tidigt, så jag utgår ifrån att det är något gammalt skit sedan förra cykeln trots att jag testade neg både före och efter mens. Gyn vill avvakta två veckor och se vart det lutar, om jag inte får mer ont/börjar blöda. Varför kan inte kroppen fungera normalt för? Börjar bli trött på detta!

Hoppas det kommer gå bra denna gången <3

• Fru Amer
    lidis1014 skrev 2014-04-08 14:36:44 följande:
    Tack för omtanken!! Hur går det för dig?

<3

Jo det går  bra för mig, vecka 14 nu :)

• Fru Amer

Tog detta i går!

Vågar man chansa på digitalt i morgon?

Eller kan detta bara vara ett lurigt test? (Spökstreck)

Jag vet inte när jag har bim då jag tog psprutan i december skulle ta om i mars men gjorde inte det för planer på bebis.

I torsdag va testet blankt på morgonen fick kramp i magen och började blödde lite som en femkrona sen kom inget mera.

• Fru Amer
    SecretlyMe skrev 2015-05-19 09:28:30 följande:
    Kanske är så :) Men det är väldigt svagt så jag skulle ändå vänta några dagar. Digitala test är dyra men har man råd så varför inte ;)
    Har 2 hemma så varför inte? Haha
  • Fru Amer
    SecretlyMe skrev 2015-05-19 09:32:48 följande:
    Läste nu att rfsu testa tidigt mäter från 10mIu och Cb mäter från 25mIu. Men testa på du! :)
    Kan vara falsk plus då ju ;)
  • Fru Amer

ÄL-test kanske inte hör hit?
    Men på clerblue med blinkade gubbe och fast gubbe. Har jag nu haft blinkade 5 dagar i rad? Är det normalt eller varför blir se så? Dagen innan va det bara rund ring.

• Fru Amer

Då ska vi se om jag lyckas ladda upp bild ????

Har fått dessa 2 dagar i rad.. ser själv 2 rosa streck men läst så negativt om testlagret :(

• Fru Amer
    Drakan skrev 2017-01-16 22:14:11 följande:

[quote=77316051][quote-nick]Fru Amer skrev 2017-01-16 21:52:19 följande:[/quote-nick]

Då ska vi se om jag lyckas ladda upp bild ????

Har fått dessa 2 dagar i rad.. ser själv 2 rosa streck men läst så negativt om testlagret :(

[/quote

Ser positiv ut! Jag plussade igår med testlagret svagt som ditt. Tog cb digital idag gravid 1-2 veckor!!!!

Åh är det sant! Grattis :) Har du några bilder på dina?
  • Fru Amer
    Drakan skrev 2017-01-17 10:34:28 följande:
    Mitt från i morse (nedersta)

Bli digitalt i morgon :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester