• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Katch91 skrev 2022-09-30 15:40:14 följande:

@cashili
    jag ser definitivt ett andra streckGlad

Tack för titten ! Ser oxå ngt men är rädd att det är spökstreck trots att det var rosa, för efter 2 min syntes det inte lika mkt :(
  • Cashili33
    Anamaria378 skrev 2022-09-30 17:38:30 följande:
    Vet att bilden är supersuddig! Men någon som kan ana något svagt där det är markerat? tycker mig se som en skugga? Har PCOS så har väldigt oregelbunden mens, därför är det svårt att säga BIM. Men räknar på att det är ca 5 dagar innan BIM idag.

Möjligt man ser ngt .. vilken färg har det ? Du har ingen ljusare bild ? 

vad tror du om min bild ? :)

• Cashili33
    Anamaria378 skrev 2022-09-30 17:51:09 följande:

@cashili33

Det är väldigt ljust rosa, tänker att jag tar ett nytt test efter helgen! :)

Jag tycker mig se ett andra streck på din nedersta bild absolut! Håller tummarna för oss båda att det är något på g 🥰

Bilderna på FL blir ju verkligen så dåliga i kvalitet 
    håller tummarna för dig !
  • Cashili33
    Frökensson skrev 2022-09-30 21:32:34 följande:
    Min man ser inte det. han Har bara sett bilden men har ser ingenting och tror jag inbillar mig. 
    Män ser aldrig haha 
  • Cashili33
    J3nnif3r skrev 2022-10-02 07:10:26 följande:

Tog prover i måndags och mina LH prover var normalhöga så jag tog ett ägglossningstest som var positivt. Nu går jag och väntar på att kunna ta graviditetstest. Så lång väntan tills 10 okt. Tog ett igår som såg ut såhär inom tidsramen

Hm förstår inte .. tog du positivt ÄL test o måndags? Då kan inte ett gravtest va positivt nu .. 

kanske missförstår dig 
  • Cashili33
    J3nnif3r skrev 2022-10-02 20:21:36 följande:

Cashili33. Ja det vi ska kolla upp då det bara är via urin jag får positivt gravtest. I blodet är det inga gravidhormoner. Min kropp är så konstig efter min biokemiska graviditet där fostret aldtig hann fästa i livnodern. 

Ja oj vad mysko ,.
    Jag vet att hormoner släpar lite när man får kemiskt gravid/ mf men det är ju mysko att blodet inte visar gravid men ett test gör det

tar du mediciner eller ngt som kan ge falska grav test 

för blod ljuger inte 
  • Cashili33
    Amoureux skrev 2022-10-06 07:07:53 följande:

Hej, 

Jag tog ett sånt där RFSU Testa Tidigt test imorse och efter 5 minuter såg jag ett rosa streck, men efter 10 minuter så försvann det? Vad fan? 
    Vad betyder det?

Första bilden är efter 5 min och andra bilden är efter 10 min då det är borta.

Ser ut som färgrester på första 
  • Cashili33
    Jbskog skrev 2022-10-06 08:36:27 följande:

Testar igen.
    är det någon som testat detta märke på graviditetstest? Strecket blir mer och mer tydligt för varje dag men litar inte till 100% då jag läst att de kan ge både falskt positivt samt negativt resultat. Så är det någon mer erfarenhet av dessa test? 

Inte testat denna sort 
  • Cashili33
    jowald skrev 2022-10-14 20:15:37 följande:

Hej. Har inte BIM förrän tisdag men haft så ömmande bröst och konstig molvärk och hugg i nedre magen så tog ett test. Svårt att få bra på bild men i verkligheten ser man tendenser till ett streck men väldigt svagt. Ser ni något? Eller kanske bara är ett spökstreck jag ser isf.

Får se om mensen kommer på tisdag annars tar jag ett digitalt dom ger ju konkret svar. Men ville mest se om ni ser något.

Ser inget 
  • Cashili33
    jowald skrev 2022-10-24 15:10:22 följande:

Någon som ser något eller är de lätt att bli spökstreck på apotek hjärtats gravtest?
    Jag såg en skugga först och lyser man på så ser man de tydligare.
    Öppnade även testet för att se själva stickan och då syntes det med men väldigt svagt.
    Har oregelbunden mens så svårt att beräkna BIM.

Lägger in bilder på testet men även när det är öppnat så man ser stickan.

Ser inget 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester