• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tannhatg skrev 2022-10-24 15:53:08 följande:
    Vad tror ni om detta?
    Svårt att säga när det är så mycket färgrester på testet 
    har du ett när vätskan passerar lite mer ? 
  • Cashili33
    Miss Maria skrev 2022-10-24 20:10:06 följande:

Vad säger ni om detta test? Ett med Blix och ett utan.?

Ser inget 
  • Cashili33
    sötmummy skrev 2022-10-25 11:18:52 följande:

Ser oxå något 

Jag ser något svagt på det oredigerade 
    håller tummarna !! Pinsamt är det inte , alla lägger ju upp här för att låna någon annans ögon ❤️
  • Cashili33
    Erica1996 skrev 2022-11-04 12:13:13 följande:

Hej!

Jag testade idag med morgonurin 10dpo (mensen beräknad till den 7/11) på babyplans testa tidigt stickor och fick detta svaga streck? Testade då med Clearblue ultra tidigt digital med samma urin och fick ?inte gravid?. Vad tror ni? Kan jag ändå vara gravid?

Jag har svårt att tro på såhär svaga streck eftersom många märken avger sådana här streck utan att man är gravid 
    det är helt enkelt så testen reagerar 
    men , det måste inte betyda att du inte är gravid 
    testa om 2 dagar och se om ngt ökar 
  • Cashili33
    Lojsan DN skrev 2022-11-02 17:38:11 följande:
    kan kanske ana något ändå. Det finns en app som heter checker där kan man lägga ut sitt gravtest och låta andra se och tycka. 
    Att få fram något genom att mixtra med ljusstyrka eller lysa bakifrån skulle jag inte våga säga är positivt 
    ett positivt test ser man oavsett vad 

jag har själv många gånger  fått upp hoppet då jag klart och tydligt sett streck utan ficklampa osv men det har ändå inte blivit något 
  • Cashili33
    Barbrastreisand skrev 2022-11-27 12:20:14 följande:
    Vad tror ni om detta? Äl+8/9. Översta är ett testa tidigt inom avläsningstiden men färgen blev så utsmetad. Andra bilden är efter några min (inom 10minuter).  Sista är ett vanligt.
    Efter 10 min skulle jag inte lita på det
    de testen ger ofta konstiga streck efter tiden gått ut tyvärr 
  • Cashili33
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-12-18 16:00:30 följande:

tycker det ser ogiltigt ut då det är utsmetat streck om det ens är ett streck? 

Ser ut som färgrester 
  • Cashili33
    Minmillis skrev 2022-12-18 00:03:22 följande:

En av dessa testen är ett pluss från när jag plussade med dottern. Resten är test jag tagit nu med 3-4 dagars mellanrum mellan äl+9 och äl+12 där de flesta tagits på kvällen eller mitt på dagen. (Testen ligger inte i samma ordning som jag tagit dem för tillfället)

Så nu till frågan! Tror ni jag åkt på en himla massa spökstreck eller kan de va så att de är pluss? Alla bilderna är tagna enligt bruksanvisningens instruktioner på tidsramen som testetgiltigt.

tycker tyvärr det ser ut som typiska torkstreck 

• Cashili33
    vaginos skrev 2022-12-21 18:10:19 följande:
    Hej! Jag skulle vilja höra era åsikter om detta testet. Jag är på bim +6 idag. Tog några tester från gravidkollen för några dagar sedan som visade extremt svagt streck. Idag köpte jag detta från clearblue men det är fortfarande svagt, dessutom tycker jag strecket är väldigt smalt/tunn? varför blir det så? Är det missfall på gång tro? Så orolig 🥺
    Har det ökat ngt på 6 dgr ? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester