• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Om jag hade första Mens dagen den 21 juli, är det möjligt att ha ägglossning redan i dag då? Dag 12. Egentligen ska jag ha den på söndag.. :/ men jag har en huggande stickande känsla i höger äggstock :)

• Fru Amer

Fick ett nästan positivt äl test, men har fruktansvärt ont i svanken :O Kanske positivt i morgon om det va så skarpt nu endå.

Hur långt efter ett positivt släpper ägget?

• Fru Amer

Knasten: okej om vi säger att jag får ett positivt i morgon kväll innebär det att jag ska ha sex då. Och kanske söndagen igen? Borde bli bra? ;)

Känner mig helknäpp nu, har 3 barn och endå frågar jag.. Men inte samma pappa och inget hänt sedan vi börjde i mars.
    Dessutom tror han att alla spermier åker ut för en del kommer ut direkt efter.. Men så är det väl inte? Det är väl vanligt att de kommer ut en del efter sex? :/

• Fru Amer

Tack för era svar.
    Mannen börjar tror se e fel eller nått.
    Han tycker lnte de borde rinna ut..
    Kan säga att de andra 3 är tillverkade inom 1,5 månader. Men inte samma pappa..
    Han är nog nojig bu för de blivit mena i stället för + 5 månader. Nu får vi hoppas att det blir + månad sex ;)

• Fru Amer

Ankena: det är rsfu, Apoteket.. Säljs som 14 pack där. Har köpt de på Ica med.. Men som 7 pack..

• Fru Amer

Äl testet va positivt i går både kl 10 och 18 hade sex på kvällen.
    Nu kl 10 va äl fortfarande positivt..
    Vad är bäst då? Sex i kväll igen eller vänta tills i morgon kväll?

• Fru Amer

Helenmedh: tror du det klarar sig tills kvällen då?
    Kan inte mitt på dagen det är ramadan nu :P

• Fru Amer

Telgebo: nej solen måste ner innan man får äta, dricka, ha sex, röka... Fastar mot allt typ :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester