• LindaD

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja va säger ni? 

• slemtorsk i din bralla
    LindaD skrev 2012-07-30 11:17:51 följande:
    oki skumt för ja ha fått negativt oxå...haha börja bli hemskt....:) e detta spök ska ja aldrig mer testa då kommer de ju märkas o ha en j-a molvärk vattniga flytningar så fatta nada..:P
    men var är du i cykeln då?

Har du tänkt på att använda andra märken. Clearblue är ju inte så roliga för de ger spök och RFSU är otroligt okänsliga så det är svårt att få starkt plus där, men det finns ju apotekets egna märken beroende på vilket apotek man har i närheten.
  • slemtorsk i din bralla
    medow skrev 2012-07-30 11:18:53 följande:

Går det att trixa med en sämmre bild ? cb testet som hon tog i går och blden tagen då med ?

Det ligger ju ett positivt test i bakgrunden

Jag ska se vad jag kan göra.....
  • LindaD

Ärligt så ha ja ingen super koll men ska ha nu el typ i helgen..:) Svårt men tycker inte rfsu så rött ska va spök..:P 

• telgebo

Isflickan: Tack så mycket för din förklaring. Det gick fort för dig att få tillbaka en regelbunden cykel, men det kanske är lättare när man ätit minipiller?.
    Nu är jag på dag 20 och väntar mens om 9 dagar och ingen ÄL i form av coverline visas på FF så det verkar bli en väldigt konstig cykel detta och säkert kommer jag få mensen mycket senare än jag väntar den. Enligt min app på telefon så ska jag ha mens den 8 augusti.

Medow: Är det möjligen du som är vännen ?

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • EQ85

som slemmis säger, plus på översta i bakgrunden ju????
    ser ngt svagt på cb

• slemtorsk i din bralla

Medow.. jag beskar fotot och plockade fram ett av testen i bakgrunden,.. som jag nog tolkar som positivt efter ökning på klarheten..

Clearblue-testet var ju lite luddigt.. .svårt att få till.. men jag anar något ljusblått men vågar inte tolka det som positivt...

Vad säger ni andra... visst är det första testet ovan ett positivt? Jag har inte ändrat upplösning utan bara ökat skärpan

• slemtorsk i din bralla
    LindaD skrev 2012-07-30 11:24:14 följande:
    alltså helgen som var..:P
    Linda.. köp ett annat märke.. inte Clearblue och inte RFSU.. jag håller med dig att det borde inte bli rosa på RFSU om det inte är positivt men det har hänt mig EN gång.. fast det var fan så mycket svagare än ditt kan jag säga.

Jag har en känsla av att du är gravid, men vill se ett tydligt plus innan jag säger grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester