• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Linda D: Nu väntar jag på ditt digitala test

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • medow

OK nu har jag plockat isär alla testen :) det till vänster är taget idag de andra i går ...fotade nu vet ej om det spelar någon roll Hjälp henne snälla :) hoppas ni står ut med mig :)
  • LindaD

telgebo...ska fixa detta i em..:) 

Tro hon e jätte gravid..din Kompis..:P  

• telgebo

Medow: Hi hi jag har svårt att tro det, jag tror fortfarande att du är "vännen"

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Aint Your Fairytale

Idag testade jag igen och det verkar vara ett superdupersvagt teststreck... Förvånad Blir knäpp här!

Får tåligt vänta på mina Clearblue digitala med veckoindikator, se om de visar "gravid" eller inte.

~ Alice 5/2-2011 ~
  • medow
    LindaD skrev 2012-07-30 11:54:38 följande:
    telgebo...ska fixa detta i em..:) 

Tro hon e jätte gravid..din Kompis..:P  

kan det ej vara spökstreck då `?  bilden är ju tagen idag och nästan alla test utom det till vänster är från idag .
  • HejAlice

Du skrev ju först att det till vänster var idag? Det är tydligast tycker jag.

• isflikkan1
    medow skrev 2012-07-30 12:10:04 följande:
    kan det ej vara spökstreck då `?  bilden är ju tagen idag och nästan alla test utom det till vänster är från idag .
    Inget av dom testen ni lagt upp ser ut som spökstreck. Be din kompis köpa ett digitalt där det står GRAVID eller EJ GRAVID finns på apoteket.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester