• medow

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

telgebo skrev 2012-07-30 12:06:07 följande:
    Medow: Hi hi jag har svårt att tro det, jag tror fortfarande att du är "vännen"
    hahaha nej det är ej jag har nog med barn :)
  • LindaD

Gör som ja köp ett digital...Men ja våga nästan säga att hon e gravid...spök se inte ut så... men å andra sidan e mitt rosa oxå o ja vet inte om de e spök..:P 

• medow
    HejAlice skrev 2012-07-30 12:11:50 följande:
    Du skrev ju först att det till vänster var idag? Det är tydligast tycker jag.

sorry det är från idag :)
  • telgebo
    medow skrev 2012-07-30 12:14:09 följande:
    hahaha nej det är ej jag har nog med barn :)
    Ha ha
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • LindaD

MEN!!! Neg m cb vanliga nu kanske va för utspätt men hoppet e ute... fanns inga digitala i denna bonnhåla

• Loppan8604

Hej alla nu e de dax igen... behöver låna ett par ögon till:) Ja e på äl +9 å har fått detta tester. Testet har torkat å där e  ett litet sträck. Va tror ni?

• telgebo
    LindaD skrev 2012-07-30 13:28:43 följande:
    MEN!!! Neg m cb vanliga nu kanske va för utspätt men hoppet e ute... fanns inga digitala i denna bonnhåla
    Hur länge hade du hållt dig innan du kissade?
    Du kan beställa digitala CB på nätet.
  • telgebo

Loppan: Åhh varför testar du så tidigt

jag ser något svaaagt så är inte säker.

• Elmiina

Bim+14 utan mens och neg test, helt otroligt. Har aldrig hänt att min mens är sen förutom i höstas när jag vart gravid. Plussade då svagt i v.6 så om jag skulle va gravid så skulle de visa sig nu :( någon som vart med om detta och vart gravid? Sena plussare!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester