• Ankena

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag orkar inte vänta mer.. Jag vill bli gravid NU!

• Ankena

Liiina89, Jag med.. Fattar inte... Iofs är jag bara på Bim -5 men jag har inga symptom eller nåt alls... Men jag har börjat med digitala ÄL-test och jag kan ju bara inte ha missat ägglossningen... Eller så är det väl nåt som är fel...

• Ankena
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-24 21:21:35 följande:
    Jag var liksom gravid första gången 1987 ha ha....jösses

• Ankena
    Binegar skrev 2012-05-24 22:49:40 följande:
    Dagens skörd & med det går jag och lägger mig och hoppas vakna upp i morgon till en bättre dag. Den här dagen har varit fylld med tårar. Mitt på allt har kisen varit borta i en vecka ... Gråter

Jag ser ju på det understa?
  • Ankena
    Binegar skrev 2012-05-24 23:00:29 följande:
    Ja, men det är inte inom tiden & det är så svagt så jag vet inte hur jag ska se det.

Håller tummarna iaf!
  • Ankena

Finns det något jag kan ta som gör det enklare för mig att bli gravid?

• Ankena

snappi, Tabletter då eller? Hur många, hur ofta och när i cykeln började du?

• Ankena
    snappi81 skrev 2012-05-28 19:44:42 följande:

Japp tabletter åt dosen som står på paketet. Tror det va 3ggr om dagen. Började på mensens första dag och slutade vid ägglossning.

Så om både jag o mannen ska äta dom i vi säger 2 veckor, så blir det 84 tabletter?
  • Ankena
    LiamsMami skrev 2012-05-28 20:05:50 följande:
    Här är bilden!

Det där är ju positivt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester