• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vincere: vet inte.. :O finns det säkert.. Inte jag som är muslim utan mannen.. De går nog efter klockan då.. Solen går väl ner i allfall men kanske lnte blir mörk på samma sätt

• Fru Amer

Hej hej, kan säga att mina äl tester blev negativa i går vid 2, så det fick bli sex på kvällen ;) hade grym "mensvärk" på kvällen. I dag känns inget.. Så antar att ägget släppte i går kväll. Hoppas det tog sig.
    Kanske dock borde ha mera sex? Vad tror ni?

• Fru Amer

Nja det va positiva i fredags hela dagen och kl 10 i går men svagare (neg) kl 14 och 18..

• Fru Amer

Nja hade ju sex fredag och lördag kväll.
    Fasen nu borde de bli nått... De andra 3 blivit till direkt nu är det 6 månader.
    Dock inte samma pappa.
    Håller tummarna nu :D

• Fru Amer

Min minsta kom 39+1 vägde 2430 g och 44,5 cm :)
    Snart 11 månader gammal och väger 7600 :)

• Fru Amer

God morgon alla.
    Och grattis till alla som + àt :)

Nu har jag en fråga: om äl testet va positivt i fredags, kände av äl på lördag kväll. Måste jag vara på äl+4 i dag va?

Känner mig öm i magen :/ lite molande värk. Vill inte ha mens denna månaden!

• Fru Amer

Alexander2011: mina va trådiga 2-3 dagar unna. Positivt äl test.. Inte lika mycket när set va positivt då va de mera vattninga

• Fru Amer

Skumbanan: är den hård eller mjuk?
    Gropen är ju där tappen är öppen eller stäng så en grop känner man väll oavsett :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester