Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nu är det äl+9, bilden är trixad men idag var sträcket en gnutta starkare och på rätt ställe:)
Vågar man hoppas? 
Nu är det äl+9, bilden är trixad men idag var sträcket en gnutta starkare och på rätt ställe:)
Vågar man hoppas? 
Ni som är experter!
Hur mycket kan man egentligen trixa med ett test? Är ett plus alltid ett plus? Jag tänker att kameran kan ju inte provocera fram ett streck hur man än vrider och vänder på det, eller? :)
Testlagret har jag inget förtroendet för. Köp hos billiga tester istället.'
Hejsan, ser ni det här? Är det spökstreck eller är det ett svag positivt? Det dök upp efter 2 min ungefär :)

Mitt va positivt igår testade med cb digital imorse :) Wohoo vilken julklapp :) 
Är på bim -1 vad tror ni? 
Med två dagar kvar till BIM blev resultatet såhär , smalt men visst är det ett streck ?!
Kan knappt tro det isåfall !

Fan fan faaan har känt att nått varit galet å ingen av mina tidigare har jag gjort d "/ testade ett par dagar i rad och det har inte blivit starkare igår kväll och i morse visade cb digital negativt ???? ( efter ett gravid 1-2 på julafton) å RFSU visar inget heller så det här går åt helvete!
Två test gjorda igår, har BIM idag. Snälla hjälp mig, vill så gärna va gravid så är rädd att jag inbillar mig.. :p 
Nu tror jag inte att det är något spökstreck eller fel på testet... Tack så jätte mycket för alla gratulationer, nu hoppas vi bara att detta håller i sig<3 
Vad tror ni? Bim-1 räknat från mf 25/11 äl runt 13/12 
Jag gjorde ägglossningstest för 15 dagar sedan och fick då en glad gubbe med clearblue.
Sedan dess har vi legat i som tusan och hoppats på det bästa.
Nu gjorde jag ett clearbluetest efter bim är idag.
Jag ser ett till streck, ett spökstreck efteråt? Brukar det vara så på clearblue tester?