• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

telgebo skrev 2012-07-31 19:55:40 följande:
    Gå in på planerar barn så ser du en sönderspammad kategori.

Vad händer Telgebo, är de NN från igår eller?! Inte lämna tråden här juh:(
  • isflikkan1
    telgebo skrev 2012-07-31 20:01:32 följande:
    Ja.

Men shit, sjuk msk.... Blocka?! Kommer "det" hit så drar jag nog på mig uniformen en sista gång ;) Säg till om de finns ngt vi kan göra :) Å du stannar här å går ingenstans :)
  • isflikkan1
    telgebo skrev 2012-08-01 10:32:16 följande:
    Fairy: Hoppas testerna kommer innan fredag då så du får klarhet i om du är gravid eller inte.

Jag försöker inte få barn, tycker bara det är kul att hänga här inne och heja på er som försöker.

Är gravid, men tycker lixom du Telgebo att det är kul att hänga här inne och hejja på alla som längtar, titta på tester och analysera.... Sen verkar det vara ett härligt gäng med tjejer och mkt humor här inne oxå :)
  • isflikkan1

Ser ngt svagt, skulle kunna vara början på ett plus, ser lika brett ut som kontrollstrecket oxå Skrattande

• isflikkan1
    MissTajkon skrev 2012-08-01 17:07:36 följande
    Hej tjejer! Har jag råkat ut för mitt första spök tror ni? :)
    Du kan kolla i mitt galleri under tester, mitt svaga Rfsu testa tidigt är snarlikt ditt... Tror nog att det där är positivt :) Testa med annat test oxå :)
  • isflikkan1
    minaz skrev 2012-08-01 18:11:24 följande:
    Kan CB-gravtest bli som ett svagt pluss pga sperma i urinen?

Hade nämligen sex igår och därför undrar jag om testet kan bli missvisande?

VÄÄÄÄLDIGT svagt, men man såg ju att det var ett PLUSS.

Nu till min förvåning, jag har ENDAST haft sex 1 gång och ev. 3-4 dagar innan min förväntade ägglossning så det här känns inte riktigt seriöst.

Har inte råd att testa mer nu så jag får väl vänta...

Nu är jag nervös...          
    Kan du ta bild och lägga upp??
    Å nej det kan inte reagera på spermier, det reagerar på HCG som utsöndras i kroppen när ägget blivit befruktat och "bäddat in" sig
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-06 20:14:51 följande:
    Men fy... !  

Kan vara för tidigt me dom där CB, jag fick svagt svagt med TL å rfsu testa tidigt men negativt på CB digital m veckoindikator, tog ett nytt sådant två dagar senare å fick gravid 1-2 :)

Ge inte upp!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester