Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lägger upp en bild strax :)
Popcorn,jag vet inte för många spökstreck och svaga streck.jag vill få blankt eller pos :)
Lägger upp en bild strax :)
Popcorn,jag vet inte för många spökstreck och svaga streck.jag vill få blankt eller pos :)

jag får ta er på orden å lagga ner ett bra tag nu.för jag ser här hemma,har nog blivit knäpp
tack tjejer!
ja det är ju så,jag viiiilll ju gärna se
nja jag har ingen aning om BIM,slutade med p-piller för ett tag sen och ahr inte haft mens än,därav hoppet
ska nog vänta på mens och sen komma hit igen,men jag kommer nog komma in och kika och skriva men inte bidra med några test tills dess!
tack allihopa som har tatt er tid att kolla in mina test
Hej! det har inte gått att logga in via mobilen,har en ny mobil.har fått fatt på en dator nu.tänkte säga att jag har haft min första mens nu,yeeeiiii.Tror Äl precis varit för jag hade värk och massa flytningar för några dagar sedan.men jag vet inte om det var Äl,får se hur lång min period blir :-/ tog ett test idag,tycker mig alltid se ngt
men gör inte det. Nån som har lust att inboxa mig sin mail och kan hjälpa till att lägga upp kortet?
Ber om ursäkt om jag inte läser allt nu,tycker det är skitjobbigt att läsa just nu när man inte ser vem det citerar. BEr om ursäkt om jag missa ngt viktigt!
många har ju bytt namn med,svårt att får ihop det jue
ääh kom ihåg ett namn jag skulle komentera men nu glömde jag det.pust!!!
mamelie1891,stackare hoppas smärtan lättat. - update, aj då men kan det inte bara vara för tidigt att se.hopaps att hcg har gått upp till nästa gång du ska dit.
sweasmamma,stackars katt
hoppas han klarar sig. - update,va härligt att det verkar som han är Ok
gummsan,ååååh va roligt
Leonie,oj se där
nu har ja ginet hela din bakgrund just nu men ser ett streck.köpte du bara ett test?
snälla soffiie la ut mitt test på sida 2112 me nanter ingen såg ngt där då ingen sagt ngt
Känns ändå helt Ok,jag vet det är igång iaf. TACK soffiie

jobbat klart,ock läst klart här
Nu dax för sängen! Natti
Ingen mens än,vet inte när eller om jag haft äl.
Men jag väntar på mens,har på känn att den kommer snart.....
Nikas,ååååh va härligt
Hej igen tjejer! kika in lite då och då
Har en liten fråga,jag är jätte öm långt ner änna där nere livmodern sitter och en bit över,änna upp mot äggstockar mm.och det änna suger i magen ibland.vad kan det vara det är 11 dagar sedan sista mensens första dag,ka ndet vara äl? skit ömt är det