• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-22 13:05:10 följande:
    ja klart det kan vara äl =) ligg ligg ligg 
    naaajs
  • Meja JP

Misstas,jag ser på både trixat och trixat Jag har inte varit inne på fl på länge,ännu längre sen jag skrev.har lovat sambon att tagga ner fl Jag undrar om man ett spöke kan synas men sen försvinna efter utgången tid? Ett pos kan ju göra det ibland man jag vet inte om spöken kan det. Nån som vet?

• Meja JP

Hmm bra fråga mini leone. Ingen aning faktiskt.

• Meja JP

Cessan.tror det kan bli en blödning för attdu tar ut spiralen.det fick jag med.ärnog ingen fara? Tänkte kolla om jag kan lägga upp en bild ni kan kika på

• Meja JP

La upp lite för skoj skull är på BIM -6

• Meja JP
    Misskitty skrev 2012-06-10 21:52:42 följande:
    BEHÖVER SNABBT SVAR PÅ EN FRÅGA  FÖR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI TOKIG.....

Tog ett test i lördags morse från testlagret.  Först såg jag inget alls, men efter en stund efter (ca 5-7 min) tyckte jag mig ana ett svaaaagt brett rosa streck.(var på ruvardag 8 jag tog mitt test)  Brukar inte strecket dyka upp direkt eller kan det dröja en stund innan det visar sig? Inväntar nya tester men de kommer på tisdag först..

Det kan dröja innan strecket kommer,så länge det kommer inom angiven tid
  • Meja JP

nån som vill slänga ett öga på mitt test?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester