• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-08-11 16:04:27 följande:
    Isflikkan: ja det syns irl också.. Jag vet faktiskt inte.. Allt från äl+7 till äl+11.. Vet inte alls när jag hade äl... Mensen är dock beräknad till den 19:de..

Kolla mitt galleri och mina tester från ÄL+9 med TL stickor Glad
  • isflikkan1
    Chiens skrev 2012-08-11 18:08:00 följande:
    Det verkar vara väldigt negativ stämning här just nu, men någon kanske kan hjälpa mig att svara på min fråga ändå :)
    Jag har ganska länge känt mig gravid, svullen mage, konstig mens/blödning och plötsligt begär av coca cola som jag inte ens brukar dricka ^^ men i vilket fall så gjorde jag ett test igår med cb och ett mycket smalt lodrätt streck (ganska suddigt och låg mer åt vänster sida) kommer upp på testet. Är detta ett såkallat spöktest eller är jag gravid? Jag ska testa om några dagar igen, men jag blir väldigt galen på det där testet. Jag var tvungen att bryta sönder det för att jag inte kunde sluta kolla på det ^^
    Har du en bild att lägga upp?

• isflikkan1

MEN vad är det mitt norra öga skådar!!!!?? Här går man på lunch och när man kommer tillbaka så har Knasten plussat!!! STORT GRATTIS!!!!!Hjärta

• isflikkan1
    sweasmamma skrev 2012-08-14 10:29:24 följande:
    Imorgon är det dags för 3D UL =) ska få se vår lilla Noa 

Hjärta Åååååå, längtar, vill oxå!!!
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-14 12:23:02 följande:
    Sprang hem på lunchen och testade mig. MEningen var att jag skulle vänta tills ikväll men gosse vad ivrig jag är nu! Detta streck kom upp efter 1 min.. Ser ni? Vad tror ni?
    Trixa om ni vill!

Jag SEEEER!!!
    Tycker tom att det ser likadant ut som mitt från TL när jag plussade!!!

Vågar säga GRATTIS Hjärta
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-14 12:46:37 följande:
    ÅhhhhH! Sitter allvarligt och gråter.. 14 månader.. Fyfan.. Men om det nu skulle vara så så.. Ja, jag har ju haft en del missfall.. Har tid för spolning av äggledarna nästa onsdag på fertilitetskliniken.. ! Jisses.. 

Men gumman då, tårar av glädje är bra!!! Hjärta
    Du kan titta i mitt album och tester så ser du mina från äl+9 tycker våra ser helt otroligt lika ut!!

Håller alla tummar och tår för att det går vägen denna gången Solig
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-14 15:09:11 följande:
    Okej nu kanske jag tar ut lyckan i förskott men vad tror ni att ta ett digitalt när Tl visar sådär?

Jag vågade inte pröva digitalt förän två dagar efter att jag plussat med TL Glad
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-14 15:21:10 följande:
    Isflikkan: jag var ju så jäkla dum.. Pratade med maken i telefon och vips slänger jag ur mig: hörru, jag tror jag är gravid.
    Han blev helt tyst och nästan viskade fram: skojar du nu?

Haha därför ville jag ha lite som svart på vitt när han kommer hem ikväll. Känns liksom taskigt att visa honom det där ybersvaga testet. Då kommer han säga: äh, det där är ingenting.. Och bli besviken..

Meeeeen, ta ett digitalt gumman!!! Men bli inte besviken om det visar inte gravid.....
    Kan du inte köpa ett typ RFSU testa tidigt? inte stickan utan dom som är som i ett hölje, tror kartongen är blå... det gjorde jag samma dag som TL och där fick jag lite tydligare :)

Lycka till, å du ÄR gravid!!
  • isflikkan1
    Celindan skrev 2012-08-14 16:13:32 följande:
    Testet kom idag, cb digital, visade gravid 1-2. Berättade genast för maken. Han tog det bra men är nu tyst och funderar, säger att det är dålig tajming etc. Jag känner att jag inte alls kan glädja mig åt detta nu.

Oj! Det var hårt sagt av honom..... Kanske han skulle tänkt på innan han släppte lös sina simmare Rynkar på näsan
    Hoppas att det löser sig till det bästa för er/dig..... STOR kram!
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-14 16:19:47 följande:
    Okej okej! Ska ta hunden och springa till apoteket nu innan maken kommer hem! Kissade på lunchen, kl 12, drack två glas mjölk och ett halvt glas vatten.. Kan jag testa när jag köpt om typ en halvtimme?

Klart du kan, spring fortare nu då..... Vill se ett fett GRAVID från dig när jag kommer hem från jobbet.... åker om 24 minuter hemåt Flört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester