• Jäjd
    Äldre 17 Sep 14:48
    7160 visningar
    22 svar
    22
    7160

    Hämningslös sex

    Hämningslöst antar jag att du menar.
    Ja sex utan hämningar då.  

  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 15:00
    #4
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-17 14:52:22 följande:
    *fniss*

    TS kanske inte har några hämningar och då kan man kanske inte förstår begreppet...
    Så är det nog!
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 15:31
    #7
    Anonym skrev 2011-09-17 15:28:13 följande:
    *fniss tbx*

    Det är rätt, har inte så många hämningar vill gärna pröva på saker och tar initiativet till det också. Har lärt känna en man som är likadan, men om han nu vill framöver vill hitta på saker som jag inte vill så blir det ju bara pannkaka av allting och bilden av mig blir lite skev. Måste jag gå med på allt som han vill göra.....nu vet jag inte vad det skulle vara, men ..... OM? Kan jag fortfarande kalla mig ohämmad då eller blir jag tråkig i sängen?
    FörvånadObestämdSkrattande

    Va?  
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 16:21
    #13
    Naoko skrev 2011-09-17 16:20:25 följande:
    Vafan
    Din snabbhet satte hinder för din verbala förmåga fast i skrift. Släpp loss. Bdsm?
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 16:38
    #16
    Naoko skrev 2011-09-17 16:24:07 följande:
    Inte min grej, min humor sätter stopp för det. 
    Torr boll där

    Men bdsm är bra grejer. Jag tror dessutom att TS är lite sugen.
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 16:39
    #17
    Anonym skrev 2011-09-17 16:38:24 följande:

    Skulle ju vara liiiite spännande att prova på det men det där att bli fastbunden och dominerad t.ex vet jag inte.
    Jag är nog inte så ohämmad som jag vill tro fast jag kan släppa loss när jag känner mig bekväm och säker i situationen med personen. Och att dominera någon annan är inte alls min grej. Är egentligen ganska blyg....men samtidigt väldigt nyfiken


    Vad är det med bdsm som lockar dig då om jag får fråga?
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 17:01
    #19
    Anonym skrev 2011-09-17 16:56:54 följande:

    Prova på något nytt men det är kanske bara tanken på det som är tändande. Sen blir det något helt annat i verkligheten. Fick ett förslag att gå på swingersklubb med en man (inte denne man) men tackade nej,skulle aldrig kunna se mig själv ligga i en stor grupp med främmande män och kvinnor och ha sex, gruppsex. Men fantasin om det har jag inte kunna släppa.....men att sen göra det är en helt annan sak. Där kommer mina hämningar in Obestämd


    Okej även om inte jämförelsen gruppsex på klubb och bdsm riktigt funkar för mig men visst kan saker vara annorlunda då man testar. Det är inte nödvändigtvis något negativt dock.
    Men du måste väl veta vad du gillar? Man måste inte gilla galna grejer för att ha bra sex.
    Du är rädd att du har hämningar som hindrar dig från att våga testa de saker du tror du gillar? Jag tycker inte att bdsm verkar vara din grej dock.  
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 17:30
    #22
    Anonym skrev 2011-09-17 17:30:04 följande:
    Näe är nog inte det, gillar vaniljsex bäst och vill ha det. Lungt och fint med massa mys och gos.
    Jaha. Så vad är problemet då?
Svar på tråden Hämningslös sex