• jonte02

Han vill mer än jag....

Jag vill mer än min fru. Precis som du skriver så är detta troligtvis ganska vanligt i de flesta relationerna. Jag, som kille i förhållandet, med större sexbehov/lust för tillfället känner mig frustrerad och ibland bortglömd. Jag tillfredsställer mig själv i mellan varven för att inte bli alltför odräglig :). Det hade räckt att min fru spelade lite skinnbanjo någon gång i veckan eller två så jag "slipper" göra det själv...för det är inte alltid så upphetsande precis. Detta hade fungerat för mig.

Jag vill oxo känna att min fru vill ha sex. Jag vill inte att hon ställer upp. Känns inte bra.

Vi har pratat om det tre fyra ggr nu och för mig känns det bra att ha en öppen dialog om det utan att kasta skit på varandra för det. Känns ärligt att beskriva för varandra hur man känner och tycker.

Jag har ingen erfarenhet av sexrådgivning, men det kanske kan bli aktuellt senare även för oss? Hoppas dock att vi kan lösa detta internt i första hand.

Precis som Lisa111 beskriver det så känns det som om den äkta lusten sakta håller på att försvinna då jag nekas ganska ofta. Jag måste ha sex för att känna bekräftelse och intimitet. Jag måste ha sex för att kunna mysa med min fru utan att det behöver leda till sex osv.

Hoppas det ordnar sig för er.

Svar på tråden Han vill mer än jag....