• Linda 1985
    Äldre 19 Sep 08:12
    3221 visningar
    42 svar
    42
    3221

    85:or som äntligen fått ett plus och vill följas åt :)

    Hej alla glada tjejer! Tänkte skapa en följetråd till alla som är i samma ålder som äntligen fått sitt efterlängtade plus! :) Här kan vi snacka av oss prata om lite allt möjligt rörande vår spännande graviditet med allt som hör till!

    Mitt namn är Linda, jag plussade idag 19/9 med ClearBlues Digitala test, veckoind 2-3 veckor. Jag tycker detta ska bli jättespännande då jag och min pojkvän försökt sen Maj ungefär. Så det ska bli så roligt att diskutera lite tankar och annat här på Familjeliv med Er, tänkte vänta med att berätta för familjen ett litet tag. :)

  • Svar på tråden 85:or som äntligen fått ett plus och vill följas åt :)
  • Brumma
    Äldre 19 Sep 12:56
    #1

    Hej!
    Jag är också 85:a och jag plussade idag 19/9 med clearblue.. sånt där "vanligt" test.. (även om jag nog inte riktigt har fattat det än)   bild finns i mitt galleri!
    Jag och sambon har försökt sedan juli tror jag det är.
    Kan tillägga att jag plussade 4 dagar innan bim (torsdag 22/9) och jag är i total förvirring just nu

    Och Linda! Stort grattis till plusset!!

  • Linda 1985
    Äldre 19 Sep 16:42
    #2

    Hej Brumma! Tack så mkt! :)

    Va roligt! Då har vi plussat på samma dag ju :D Stort grattis!! Ja jag har vart lite halvförvirrad idag jag med, kan inte fatta att det är sant, helt otroligt som man har väntat :) Känns som man svävar fram liksom.

    Var på Bokia idag, skulle handla en present till min mamma som fyller år, hittade då en jättebra liten "Gravid" anteckningsbok (i stil med en sån där "mina vänner" man hade som mindre) rekommenderas verkligen :) kan fylla i dag för dag under hela ens graviditet :) lite kul.

  • Brumma
    Äldre 19 Sep 16:53
    #3

    Ja verkligen jätte roligt att vi plussade samma dag!
    Åh! Den boken ska jag absolut kolla upp! Jag älskar sånt där!

  • Äldre 20 Sep 21:29
    #4

    Hej flickor :)

    Här vill jag joina :)

    Vi plussade i söndags, det här blir vårt andra barn! Vi har en son som är född i november 09.

    Grattis till er båda :)

  • Brumma
    Äldre 21 Sep 11:40
    #5

    Välkommen Anettis
    Grattis själv

  • Äldre 21 Sep 16:38
    #6
    Brumma skrev 2011-09-21 11:40:05 följande:
    Välkommen Anettis
    Grattis själv
    Tack ;) Hur mår du idag?
  • Äldre 21 Sep 16:44
    #7

    Hej!


    Jag är också 85:a, dock plussade jag i juli och är nu i vecka 16.
    Vet inte om jag passar in här, hojta till i så fall Glad

  • Brumma
    Äldre 21 Sep 16:50
    #8

    Mew: Klart du passar in! Välkommen!

    Anettis: Haha jadu, är så totalt svintrött så det finns inte! Var in på apoteket idag och köpte folsyra!
    Hur mår du själv idag?

  • Äldre 21 Sep 16:51
    #9

    Tack :)

    Kan glädja er med att tröttheten går över!
    Folsyra är bra och enligt min BM det enda man behöver äta som tillskott och ev. järn. Annars har vi så bra mat så vi får i oss det vi behöver.

  • Äldre 21 Sep 17:18
    #10

    Välkommen MEW :)

    Brumma: JAg är också jätte trött, har precis gått upp med Tim till mamma så jag kan få vila/sova en stund. Hoppas tröttheten ger med sig snart för jag känner mig så dålig som inte ens orkar leka med T :(

Svar på tråden 85:or som äntligen fått ett plus och vill följas åt :)