• Anonym
    Äldre 19 Sep 09:44
    12670 visningar
    26 svar
    26
    12670

    Sex med yngre tjejer

    Jag har läst en del trådar här på forumet där kvinnor delat sina erfarenheter av sex med äldre män. Men jag har inte läst något om vad ni "äldre" män faktiskt tycker om att ha sex med en mycket yngre tjej?

    Är det många som haft det/skulle vilja ha det?
    Ni som haft det, hur upplevde ni det och vill ni göra det igen?
    Vad var det bästa/sämsta? 

  • Svar på tråden Sex med yngre tjejer
  • murder­doll13
    Äldre 19 Sep 11:31
    #1

    Skulle vara intressant att höra. Kom igen nu!

  • Anonym (hmm)
    Äldre 19 Sep 11:57
    #2

    vad räknar ni som yngre?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 19 Sep 12:15
    #3

    Med yngre tjej menade jag nog tjejer upp till 30 år ungefär. Sen är det klart att tjejen är yngre även om det bara skiljer 2 år mellan er men jag syftade på en betydligt större ålderskillnad, kanske 15 år eller mer :) 

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 19 Sep 17:14
    #4

    Finns det verkligen ingen som har något att skriva? :(

  • Anonym (hmm)
    Äldre 19 Sep 17:21
    #5

    då är största skillnaden för min del 10 år

  • Ermene­gildo
    Äldre 19 Sep 17:33
    #6

    Är det bara fråga om sex så är det väl ingen nackdel med en betydligt yngre tjej. Ett riktigt förhållande vore knepigare.

  • Anonym
    Äldre 19 Sep 17:46
    #7

    Det är 10 år mellan min sambo o mig. Jag är 21 o han 31. Men jag har haft en som är 16 år älre...

  • Anonym (Undra­nde)
    Äldre 19 Sep 19:06
    #8
    Ermenegildo skrev 2011-09-19 17:33:10 följande:
    Är det bara fråga om sex så är det väl ingen nackdel med en betydligt yngre tjej. Ett riktigt förhållande vore knepigare.
    Varför säger du så? Vad skulle vara knepigt med ett sånt förhållande?
  • Anonym (kvinn­ans dröm)
    Äldre 19 Sep 19:09
    #9

    ''''''''''mitt barns mor är 18 år yngre än mig, träffade henne som 18 åring och vi fick vår son när hon var 20 år.

    Inget konstigt alls, förutom att jag och hennes mor är nästan jämn gamla   

  • Anonym (Yngre tjej)
    Äldre 19 Sep 19:19
    #10

    Jag är 21 och hade en gång sex med en man på 34. Kanske inte en stor skillnad för vissa, men, men.

    Det var väl ok? Vi båda fick orgasm, men det var liksom inget helt fantastiskt, bara ett snabbt ligg. Efteråt blev han lite efterhängsam, skickade sms och så även när jag hade fått en pojkvän. Dessutom, fast han hade en penis av som var mindre än genomsnittet (dock inget mini), så sa han att han var rädd för "göra illa mig" för att jag var "sååå trång". Jag vet inte vad han jämför med, kvinnor som fött flera barn kanske?

Svar på tråden Sex med yngre tjejer