• Alvi

    Kan tvillingar bli så här olika? (Sara Jessica Parkers döttrar)

    Nu har jag inte en aning om hur dessa kiddos blev till (Tror det var med surrogatmamma??), men den ljusare av dem är ju rätt lik SJP:s man, vad han nu heter. Men den andra, hon är ju inte ett dugg lik någon av dem tre (mamma, pappa, syster), helt andra drag. Kan det bli så?



    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Kan tvillingar bli så här olika? (Sara Jessica Parkers döttrar)
  • viseversa

    ja varför skulle det INTE kunan bli så? Dom är vanliga syskon. Alltså inte enäggs och syskon kan vara hur like eller olika som helst.

  • La Lola

    Javisst!

    Tvåäggstvillingar kan vara väldigt olika varann.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • TheCoopers

    Jag tycker inte de är sååå olika , nog syns det att de är syskon . Naturligtvis kan de bli olika varandra eftersom de är tvåäggs tvillingar .


    I'm the me I choose to be ...
  • Rocktroll

    Tvillingar på dotterns dagis är inte alls lika varandra. Man ser knappt att dom är syskon. Ena är rödhårig medans den andra är blond tex.


    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Alvi

    Men gud, jag tycker de är hysteriskt olika...! Syskonlikhet ser man ju bland de flesta, men inte här, tycker jag.

    Nåja, då tror jag väl på er då...! (Ja, för uppenbarligen är de tvillingar, men jag tänkte om den ena inte är biologiskt barn till någon av dem. )


    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Velociped

    Med tanke på att tvåägsstvillingar lika gärna kan vara en av varje kön så är svaret: JA! Tvillingar kan vara lika olika till utseende och sätt som vilka andra syskonpar som helst. :)

  • viseversa

    Min lillebror är kompis med ett tvillingpar. Dom är som natt och dag. Inte lika alls. Den ena mörk den andra ljus!

  • tahira

    Ja, det är klart. På vissa syskon ser man tydligt att de är familj och på andra syns det inte alls. Det spelar ingen roll om det är tvillingar eller inte (om det inte är enäggs, naturligtvis )


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • seandra82

    det stämmer de är syskon , jobbat inom barnomsorgen på  en av avdelningarna hade ett tvillingpar som man inte kunde tro att de var tvillingar

Svar på tråden Kan tvillingar bli så här olika? (Sara Jessica Parkers döttrar)