• Äldre 21 Sep 11:08
    1118 visningar
    1 svar
    1
    1118

    Barnsjukdomar...gaaaahhhh...!!!

    Hej på er!!!

    Jag tittar in lite och förklarar min frånvaro och skryter lite om att 5 hela kilon är borta :)

    Under förra veckan hade Noel feber och svinkoppor, Tristan & Norah hade hög feber, kräksjuka, dubbel öroninflammation och jag hade vätska runt blindtarmen och hög feber...vad kan jag säga???
    Det fanns tyvärr inte tid att komma in här och skriva och skryta MEN nu är vi på bannan igen och alla barnen på dagis och jag andas ut med yoga och te, shaker och Zumba. Livet är som det ska och vi faller ner steg för steg på vågen hemma både jag och Andreas. Jag kan inte påstå att vi har syndat utan ätit sunt och tidigt på kvällen och avslutat med en shake innan lägning vilket har fått magen att vara glad!!!
    Under förra veckan gick det super bra MEN jag åt glass nästan varje kväll pga feber och magont vilket INTE har märkts alls på vågen. Helgen tillbringa vi i skogen och plocka svamp (hela 20 kilo trattisar) som fyller frysen hos oss!  Det blev 5 timmar om dagen i skogen med långa promenader SKÖNT!!!!

    Jag älskar ju yoga, imorgon ska jag tillbringa 90 minuter i ett 45 gradigt rum med bakramyoga och harmoni vilket jag känner tar gott på kilona som ska bort bort bort!!!

    Jag blev informerad om att Wiene gum´s är något som inte sätter sig på kroppen så lite sånt har jag unnat mig när suget har blivit "för stort" men jag går absolut inte och klättrar på väggarna TVÄRTOM: Detta går som en dans vilket påminner mig om att tipsa alla om att börja med Zumba och gå bananas totalt för det är så sjukt kul.

    Det är underbart att gå ner i vikt och det är underbart lätt, jag är helt kär i Allévos godsaker!!!!!!

    Lycka till hela gängen-tjoohooooo!!!
Svar på tråden Barnsjukdomar...gaaaahhhh...!!!