• Thegran

    skulle ni åka 20 mil hemifrån på BF+2?

    Skulle ni våga åka iväg 22 mil hemifrån i 1.5 dygn, på BF + 2 om ni inte fött?

    Har närträff på skolan 28-29e. Är beräknad 27e.
    Ska leka, dansa och sjunga...åker jag inte får jag ta igen dagarna om ett år, när kursen går nästa gång.

    BM säger STANNA HEMMA. Min förra förlossning gick snabbt trots igångsättning, så BM tror att den här kan komma riktigt fort när det väl sätter igång.

    Känns ju lite halvdant att man ev skulle få föda så långt hemifrån. och sambon har inte tagit ledigt eller nå sånt och skulle isånnafall inte kunna följa med. sen vet jag ju inte om jag ens orkar dansa och leka i mitt skick.

    men å andra sidan är det lite halvsurt att ha en grej släpandes i ett år, iallafall om bebisen kommer senare än så...

    hur skulle ni göra, stanna hemma eller chansa och åka?
  • Svar på tråden skulle ni åka 20 mil hemifrån på BF+2?
  • haptic

    Vad är en närträff? Hmm, jag hade nog inte åkt. Eller, iaf inte 22 mil bort. Trist om inte mannen hinner i tid till bebbens födelse  

  • Thegran
    haptic skrev 2011-09-25 18:00:01 följande:
    Vad är en närträff? Hmm, jag hade nog inte åkt. Eller, iaf inte 22 mil bort. Trist om inte mannen hinner i tid till bebbens födelse  
    närträff = träff på universitetet för oss distansstudenter ;)

    foglossningen har blivit betydligt värre sista dagarna, tror inte kroppen fixar med lek o dans så stanna nog hemma...
  • Jo El

    Nej stanna hemma! Tänk om inte din man skulle hinna.. Va tråkigt.. :(

Svar på tråden skulle ni åka 20 mil hemifrån på BF+2?