• Frukost

    Håll tummarna!

    Hej alla som kämpar och längtar!

    Jag fick detta i morse på ÄL+10! Fick lika förra månaden men fick tdigt missfall då, började blöda vid BIM.

    Åhh vad spännande tid nu, varje dag kommer vara spännande!

         


  • Svar på tråden Håll tummarna!
  • Galino

    Underbart! Jag håller alla tummar jag har - det syns tydligt att det är ett streck där dock!


    Jag har också plussat idag, mitt senaste test (har tagit två igår och två idag, är liksom rädd för att strecken ska försvinna) såg ut såhär:



    Men alla fyra test positiva - det måste ju betyda något ♥

    Som sagt, jag håller alla tummar jag har för att det går bra för dig!

  • Frukost

    Men åhhh va roligt!! GRATTIS! Kan lättare glädjas åt andras, konstigt ...
    Ja nu håller vi alla tummar hårt hårt!!
    Känner du något, symptom? Inte jag ... kanske kvällstrött, men äh jag är det alltid på kvällarna.

  • Galino

    Jag förstår helt och hållet med vad du menar med att det är lättare att glädjas med andra :) Det känns så overkligt. Än så länge har jag nog inte ritkigt helt accepterat plusset heller - vill testa med först veckoindikator och sen boka tid för koll innan jag tror på det :)

    Har ni försökt länge?

    Jag har inga symtom, lite ont i brösten men det kan lika gärna vara träningsvärk. Lite huvudvärk som lika gärna kan vara stressrelaterad och trött är jag för det mesta :)

    Men så underbart det känns ändå, när man vågar låta sig känna efter :) ♥

  • Frukost

    Samma här, huvudvärk men har stressat av andra anledningar, så.

    Vi har försökt precis ett år. Har ett barn på 2 år som också tog ett år att bli gravid. 
    Ha en skön kväll och fira lite!! 

  • Galino
    Frukost skrev 2011-09-23 15:53:20 följande:
    Samma här, huvudvärk men har stressat av andra anledningar, så.

    Vi har försökt precis ett år. Har ett barn på 2 år som också tog ett år att bli gravid. 
    Ha en skön kväll och fira lite!! 
    Hej!

    Hur känns det för dig nu när det gått en helg? Här är det fortfarande lika underbart och samtidigt ofattbart. Men jag har börjat landa i det faktum att jag faktiskt är gravid nu iallafall :)
  • Frukost

    Hej igen!

    Har det bara gått en helg!! Känns verkligen inte så! Går så sakta innan det känns lugnare.
    Jag har inte testat mig nåt mer och än så ligger vi lågt "som om vi inte riktigt vet". Men jag känner lite i kroppen ibland, svettas/varm, sover dåligt/konstigt.
    Jag ligger på BIM ungefär idag.
    Hur långt gången är du?  

  • Frukost

    Jag började blöda igår, haft molande värk i natt och tog ett test nu på morgonen som visar lika svagt som testet jag bifogade här. Piss. Tidigt missfall.
    Lycka till och njut av din graviditet!!  

  • Galino
    Frukost skrev 2011-09-30 06:29:27 följande:
    Jag började blöda igår, haft molande värk i natt och tog ett test nu på morgonen som visar lika svagt som testet jag bifogade här. Piss. Tidigt missfall.
    Lycka till och njut av din graviditet!!  

    Usch var tråkigt :(  Jag lider med dig... Jag hoppas det går bra nästa månad, ska fortsätta hålla tummarna för dig! Hjärta
Svar på tråden Håll tummarna!