Inlägg från: Norrlandstöus |Visa alla inlägg
  • Norrlandstöus

BF juni 2012

Halloj plussade idag och efter beräkningarna så ska jag ha barn den 29 maj men om jag ska gå efter när jag hade ägglossning så tror jag det kommer att bli efter 1 juni.. det är första barnet och jag är rätt ung så det känns såå pirrigt:)

jag har redan ganska jobbiga symtom, ömma bröst så ini norden och det maler på i magen så jag tror jag blir galen.. illlamåående på morgon och på kvällen?! trodde att det bara var på morgonen man mådde illa men men..
    ha det bra alla:D  

• Norrlandstöus

Har ni redan berättat det för någon eller kan ni hålla er? hellst skulle jag vilja skrika ut det till hela världen men jag måste hålla mig..;)

• Norrlandstöus

Nr 5 skrev 2011-09-27 17:03:16 följande:
    Hur gamla är ni andra?

Jag är 20 och kommer hinna fylla 21 innan bebben kommer..;)

• Norrlandstöus
    RocketQueen skrev 2011-09-27 15:20:11 följande:
    Vart bor ni andra någonstans?

Jag bor i Brunflo som ligger utanför östersund:)
  • Norrlandstöus

jag pratade med barnmorskan idag och ska få komma på inskrivning redan på måndag., Ska åka till turkiet en vecka den 17 okt och nu ororar jag ihjäl mig att det ska bli nått problem då.. förövrigt mår jag jätte dåligt:( ont imagen och illamåående hela tiden.. jobbigt när man jobbar med gamla att konstant må illa.. måste ofta gå ut och ta luft för att det ska lugna sig.. men någon som har erfarenhet om att resa utomlands i tidigt stadie?

• Norrlandstöus

jag känner av det så himla mycket så jag har börjat fundera över om det kan vara så att mina förra sena mens var en gravidblödning så jag är lngre fram än jag trodde,, molvärk i magen konstant utan uppehåll, det sticktill och hugger imellanåt speciellt på natten och då vaknar jag och måste upp och äta och gå på toan.. sen illamåendet är till och från har börjat lugna ner sig nu som tur är.. bröstvårtorna är ömma som tusan men inte ont i brösten annars.. men vi får se vad bm säger imorgon..:)

• Norrlandstöus
    PetraK skrev 2011-10-02 13:29:30 följande:
    Spännande :) kanske är tvillingar annars ;)

ja det har jag inte ens tänkt på att det kan vara... får så imorgon nu då;)
  • Norrlandstöus
    {#emotions_dlg.flower} BF {#emotions_dlg.flower}

Skånetös80
    31 år Linköping BF 1/6

Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6

Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6

Tessi 30 år Västerås BF 6/6

Svar på tråden BF juni 2012