• Moa Li

BF juni 2012

Hej

Jag är också i vecka 7. Kör med leggings konstant nu, då magen är svullen. Hoppas på att det ska ge med sig snart. Borde inte synas förräns i ... januari kanske? Eller?

Jag mår inte illa, men är inte sugen på mat heller. Men väldigt trött hela tiden. Vi ska på ultraljud om en vecka. Jag har gjort IVF så därför vi gör ett tidigare vul antar jag.

Kram Moa Li

• Moa Li

Hahaha, lite samma här. Vi hoppas, som sagt, på att få se ett tickande hjärta i nästa vecka. Kan bli mer verkligt då.

...ja, undra hur man blir som förälder?

• Moa Li

... okej, ni vill jag ha tips på vad ni äter. Jag mår inte illa, men ingen mat känns ok. Nudlar är det enda jag ätit hittills idag och det känns inte som bra mat för en gravid. Rynkar på näsan år både bananer, makrill, vitt rostbröd och kyckling. Köpte en hel grillad kyckling som jag får hiva idag.

Oboy och nudlar, som sagt, det fungerar. Tror fiskpinnar också kan fungera. Och körsbärstomater.

Vad äter ni ...

• Moa Li

Läntan: Ja, det har jag också märkt. Nudlar funkar... och nu kan jag tänka mig att fixa fiskpinnar till. Ska göra ett försök iallafall. Får hitta någonting bra att småäta bara. Risenta sesamkakor och tortilliaschips är ju inget bra i längden kanske ...

• Moa Li

Längtan: Ja, jag köpte en flaska citron som jag blandar som fast i vatten. Inte sött alls, och det funkar bra. Det ska jag köpa mer av, för vanligt vatten är svårt tycker jag.

äter ok lunch på jobbet i veckorna, så kanske är hela världen om jag äter mindre bra hemma på kvällen...Men vill ju äta nyttigt nu

• Moa Li

Soerpaan: åh, då vill jag gratulera!!! Weii. Jag är också 30. Fantastisk resa detta ska bli

• Moa Li

honduvet: Jag har gjort många vul och det är inte minsta obehagligt. Precis som en gynundersökning, fast med en kamera. Mer spännande - du man båda har en skärm att titta på meden gyn håller på "där nere". Kommer gå bra. Spännade! 

• Moa Li

salta vinägerchips och citronvatten kör jag med ikväll också. gott.

Svar på tråden BF juni 2012