BF juni 2012
Hoppar in här jag med =)
Väntar andra barnet. Gjorde tidigt ul för att se hur långt gången jag var och då var bf 15 juni =) Får se om det ändrar sig på rul om en vecka.
Har en dotter född i augusti -09 =)
Hoppar in här jag med =)
Väntar andra barnet. Gjorde tidigt ul för att se hur långt gången jag var och då var bf 15 juni =) Får se om det ändrar sig på rul om en vecka.
Har en dotter född i augusti -09 =)
MammaEmelie: Härligt =)) Jag mår bra =)) Kan må illa ibland om jag ätit tokigt, fast då e de ju ganska självförvållat :P
Är dock lite orolig för högt blodtryck då jag hade det förra graviditeten.. Det startade runt v 25 och höll sen i sig graviditeten ut.. =/ Fick gå på koll 2-3 ggr i veckan (visserligen mysigt att få lyssna på hjärtljuden så ofta) men jag hoppas verkligen att blodtrycket håller sig nere denna gång.. =)
Hur mår du själv då? När är du beräknad? Gjort rul än? =)
Lägger in mig på BF-listan jag med =)
BF - Lista Juni 2012 
1 - Norrlandstöus
3 - zenoble
6 - lillalyckan
7 - tesen
10 - AgnesGN
11 - Moa Li
11 - Längtar86
11 - Skruttens mamma
12 - SaraVictoria
15 - Lindalusen
Här är en till =) Är i v 19 och känner inte heller något.. Ändå var den hur livlig som helst på rul =) Och moderkakan ligger inte i vägen och dämpar. Däremot är jag överviktig så det kanske påverkar? =)
Jag hade inget i 50 när vi fick dottern å de va ju bara bra eftersom hon var 56 lång när hon föddes :P Så jag lär inte ha med mig nåt i 50 denna gång heller =)
Vi har åxå köpt samma säng =) Eller jag passade på när Victoria fick barn.. då fick man sängen på köpet om man köpte madrassen.. :D Jag och lilltjejen byggde ihop den igår =)) Nu e de bara 20 dagar kvar till snittdagen :D