Inlägg från: Bumman79 |Visa alla inlägg
  • Bumman79

BF juni 2012

Har bytt nick hade Nuttis79 innan....

• Bumman79
    Mamma MB skrev 2012-01-16 13:59:18 följande:
    Ok, vad skönt och höra att man inte är ensam!
    Och jag är i v 19 från idag å känner ingenting heller...ändå var bebisen hur livlig som helst på ultraljudet idag å sparkade å höll på :).
  • Bumman79
    Speedofsound skrev 2012-01-16 20:42:31 följande:
    Ja det är det jag tänker på med! Att bebisen rullade runt, sparkade och hade sig. Ändå känner man nada :P hade ni också moderkakan i framvägg?
    Jag har den i bakvägg el vad det heter...jag förstår ingenting hur kan det vara så livlig därinne utan att man känner ett dugg? Jag trodde att man skulle känna mycket i v 19 det är ju ändå halva tiden....men men om en månad kommer jag att känna trodde BM :).
  • Bumman79
    LindanÖ skrev 2012-01-17 07:13:14 följande:
    Här är en till =) Är i v 19 och känner inte heller något.. Ändå var den hur livlig som helst på rul =) Och moderkakan ligger inte i vägen och dämpar. Däremot är jag överviktig så det kanske påverkar? =)
    Samma här...hade en stor mage redan innan jag blev gravid...kanske så så att den har mycket plats? ;). El att hullet dämpar?
  • Bumman79
    Javisst skrev 2012-01-17 16:41:34 följande:
    Stort grattis till alla lyckade RUL! Jag började känna väldigt difust flladder i vecka 17, sedan har det bara ökat. Nu känner jag buffar och sparkar flera gånger om dagen Men jag var på gruppträff hos BM för en vecka sedan med andra tjejor som har bf maj/juni och de allra flesta kände inget - så det är helt nornalt att inte käanna något ännu. Efter vecka 25 bör man känna sin lille, berättade BM. Så snaaart är det er tur!
    Jag längtar VERKLIGEN efter att känna liv å rörelse :).
  • Bumman79
    AgnesGN skrev 2012-01-18 20:54:35 följande:
    Drömmer jämt saravictoria.... Sover dåligt...

Och Inatt sov jag INGET knappt... Gjorde RUL igår:

TVÅ små huvuden ovanifrån... Jag bär visst på tvillingar. Det är två små knyten... Lyckan är stor, paniken är stor oxå... =)
    Oh my god tvillingar! shit hur känns det?
  • Bumman79
    AgnesGN skrev 2012-01-18 21:40:24 följande:
    Tesen: Dubbel lycka, dubbelt jobb... =)

Ville inte veta kön, så vi sa till redan innan att v i inget ville veta. Det får vi se när våra små kommer ut... =)
    Vad kuuul! Men jag förstår att det blir mera jobb och att man säkert blir lite nervös...men det går nog bra :).
  • Bumman79
    AgnesGN skrev 2012-01-18 22:06:02 följande:
    Bumman: Jag hoppas allt går bra... Längtar bara så nu till sommaren... =)
    Ja jag med...jag gjorde ultraljud i måndags å det var helt magiskt ju att få se sitt första barn för första gången efter 2 år av försök...för dig tog det ett helt år oxå va?
  • Bumman79
    bejb skrev 2012-01-20 15:31:44 följande:
    har haft en lugn dag idag.. lill*n har varit så försiktig nu i flera dagar så man blir ju nästan lite orolig.. andra dagar igen är det full aktivitet från morgon till kväll..
    ska pröva sjunga lite..då brukar det bli fart på i magen! hoppas det!
    Hehe min mage är lugn hela tiden även om det var full rulle på ultraljudet...jag känner ingenting å går in i v 20 på måndag. Så du kan nog vara lugn....BM sa att de flesta som kommer på RUL inte känner av bebisen..
  • Bumman79

Har ni skaffat en gravidförsäkring och isåfall tecknat en som kostar el en gratis?

Svar på tråden BF juni 2012