Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Lycka 4: jag är oxå hungrig konstant. Åt 4 knäckemackor i går kväll men efter 30 min var jag lika hungrig igen så fick äta upp en matlåda med pasta och baconröra kl 21.30 på kvällen. Haha! Sen vaknar jag varje morgon kl 6.30 av att jag är skit hungrig.. Jobbigt! Annars äter jag aldrig frukost ens:(

• LillSnurr82

Härligt att min bm bokat in nästa besök en månad för sent.. :/ jag ringde nyss. Begärde att få byta bm oxå, då jag haft känslan av att min bm är osäker på det hon gör plus att jag har svårt att förstå henne gör att jag blir mer osäker på henne. Så nu har jag fått en tid i nästa vecka hos en annan bm, hoppas att jag gillar henne bättre :)

• LillSnurr82

Hemmamorsan: som omföderska går man knappt till bm. Jag har vart på inskrivning (uppdelat på två gånger) bara. Nu ska jag dit i nästa vecka då är jag i vecka 26.

• LillSnurr82

Köpte en amnings kudde nu när jag var på Ullared. Men inte använt den nu, har du den när du sover eller vad? Tänkte mest att den kan vara skön att ha när man just ammar. Men kanske är bra till annat oxå?

• LillSnurr82

Har för mig min kudde kosta 140:- men kanske var 240:- var ju där 30 januari tror jag det var.

• LillSnurr82

107 dagar kvar till bf :) o. En vecka är man under 100 strecket ..

• LillSnurr82

Bäbis i magen är hel vild! Inget minne av att min dotter var så vild i magen...:/ med tanke på hur vild dottern är nu även om hon var lugn i magen gör mig livrädd för HUR vild syster/bror kommer vara...:S

• LillSnurr82

Ja nån gång kan h*n ju vara lugn och sova tycker jag.. Men antagligen gör h*n det när jag sover .

• LillSnurr82

Nej fy vilken hemsk granne! Som sagt det är ju han som gjort hunden grym , hunden är ju inte född ond. Så djurförbud på den mannen!

Här är en till som fått prinskorvar till fingrar och låren har blivit stora oxå. Fötterna är än så länge normala, förra grav (då jag var höggradig på vintern) fick jag köpa moonboots eller vad de heter , för de var de ända skor jag kom i när fötterna svullna så mycket :(

Svar på tråden Juni-barn