• Galino

    Ingen tvekan längre ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-26 09:08
    Bra att jag lyckas skapa en tråd felaktigt?

    Det jag ville framföra var iallafall att nu är det nog ingen tvekan alls om att jag är gravid längre - nu äntligen vågar jag tro på det :)

    Mina tester blir starkare och starkare, se i kommentarer, och jag är så lycklig! :)
  • Svar på tråden Ingen tvekan längre ♥
  • Galino

    Söndag morgon såg mina tester ut så här Glad



    och imorse var det ännu starkare!


    Just nu är livet underbart! ♥

  • BejbyBoo

    Härligt, grattis!!
    Minns känslan som igår! 


    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • syntharen

    När du tog det digitala testet, hur länge sedan var det du hade ÄL (om du har koll på det vill säga)? Jag tog ett knappt 2 veckor efter ÄL (exakt 2 veckor efter det sista starka ÄL-testet jag tog) och då fick jag upp 2-3 veckor, jag trodde jag skulle få upp 1-2. 

  • Galino

    Det var 2 veckor efter ÄL på dagen som jag tog det digitala. BIM +1. Då hade jag redan plussat flera gånger på de enklare testen :)

    Tack! Grattis själv, har för mig att jag läst att du är relativt nyplussad också? :)

  • syntharen
    Galino skrev 2011-09-29 18:13:16 följande:
    Det var 2 veckor efter ÄL på dagen som jag tog det digitala. BIM +1. Då hade jag redan plussat flera gånger på de enklare testen :)

    Tack! Grattis själv, har för mig att jag läst att du är relativt nyplussad också? :)
    Så då borde ju vi få upp samma veckoantal, men jag antar att det skiljer på hur mycket hormon man har fast man är lika långt gången så att säga... 

    Japp, jag plussade för snart 2 veckor sedan, bim-4, så jag är i vecka 6 nu, 5+2.

    Tack för svaret! Jag var bara så nyfiken på om det kan skilja på vilken vecka man får upp fast man borde vara lika långt gången.  
  • Galino

    Grattis! Önskar dig riktigt lycka till :)

    Det enda jag kan tänka på också är att min lilla loppa ska stanna kvar :) man blir lite nojig, är det ditt första?

  • Gullgrodan

    Ja, det är första. Har fått MF tidigare så är också väldigt orolig. Första för dig?

  • Galino

    Ja, första gången någonsin jag fått plus. Oerhört spännande! Hur långt gången är du? Jag är i vecka 6 (5+3). :)

  • Gullgrodan

    v.5 plus 1, alltså v.6 e ja i (tror jag), bf 4 juni. har haft kraftiga flytningar och lite ont i korsryggen, annars inget direkt, sjdå? vill ha mer symtom, känner mig ej gravid, men visst är de jätte spännande. =)

  • Galino

    Ok :)

    Jag har också flytningar, örk, måste ha trosskydd hela tiden.. Sedan har jag lite känningar i tjejmagen och mått lite illa + varit trött. Men inte så farligt ännu :)

  • Gullgrodan

    Jag med, hehe, men flytningarna har varit till o från mer o mindre, kanske lite trött o känningar men inte illamående alls... längtar tills ja blir de så ja vet att allt står rätt till. har du kontaktat bm elr när hade du tänkt göra de? ja har ej gjort d än...

  • Galino

    Haha, jag ringde direkt :) Har fått tid på tisdag den 11 oktober för hälsosamtal och så, spännande! :)

  • Gullgrodan

    spännande, du får hålla mig informerad om va de sa till dig gumman:)

Svar på tråden Ingen tvekan längre ♥