• Marsflickan80

    Varför heter ni som ni gör?

    Ibland när man ser vissa namn i tråden undrar man varför folk har valt just denna nick så nu ställer jag frågan: varför heter ni som ni gör? Varför valde ni just denna nick?

    Själv är jag född i mars och är en flicka (eller ja, kvinna). Inte så fyndigt kanske

  • Svar på tråden Varför heter ni som ni gör?
  • Marsflickan80
    She is Me skrev 2011-09-26 16:14:04 följande:
    För att hon är jag :)
    Glad
    Ärta skrev 2011-09-26 16:17:20 följande:
    Det är en omskrivning på ett smeknamn jag har typ.
    ok
  • MrsMurphy

    Jag satt i kassan i en bokhandel och skulle kasta in en snabb fråga på detta forum. Men då var man visst tvungen att registrera sig så jag stirrade febrilt omkring mig. Just då låg boken "Hej Lättja: om konsten och vikten att göra minsta möjliga på jobbet", vilket kändes otroligt träffande eftersom jag slösurfade. Född 77.


    Allt är såååååååå naturligt så...
  • lykantrophona

    Lykantrop = varulv. Jag identifierar mig starkt med vargar.
    hona = kvinnlig sådan :P

    Ett användarnamn jag använt på många "skräpsajter" där jag inte vill att det ska kopplas ihop med mina mer officiella användarnamn, där folk vet vem jag är.

  • For all I care

    För att jag ibland hamnar i Winnerbäcksvackor och fastnar för ord i hans texter.

  • Kaosmamma

    Animegirl: älskar anime (japanska tecknade serier och filmer) och är en girl ;) haft detta nick sedan gymnasiet och får inte så smickrande träffar när man söker på nätet men hey det får gå ändå :)

  • Kajee

    En sorts anagram på mitt riktiga namn, men ändå inte.


    ?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Ellaria

    För att jag gillar Douglas Coupland och i en av hans böcker finns det en karaktär som heter shw och jag tyckte hon var komplett galen och folk tycker ofta jag är komplett galen. På en sida jag skulle regga mig var shw upptaget så jag la till ett S och sen dess har det alltid varit så.


    Every bruise is a lesson and each lesson makes us better
Svar på tråden Varför heter ni som ni gör?