• Forumvärd

    Vi söker just nu ett antal familjer!

    Vill du vara med och tävla och visa upp din familj på Familjeliv?


    Vi söker familjer som alla får  varsitt "Just Dance 3" (för Nintendo Wii) spel från Ubisoft.
    Du måste därför själv ha tillgång till en Nintendo Wii konsol.
    Tävlingen inleds med en träningsvecka innan tävlingen börjar och sen gäller det att få flest röster på sitt bidra för att vinna!
    Familjerna ska filma sig när det tränar samt tävlar och lägga upp på familjeliv.se.
    Det kommer bli 3 olika danser man ska tävla med och den vinnande familjen vinner fina priser!

    1:a pris; 1st 4gb Xbox + Kinect, 1 st "Just Dance 3" spel för Xbox Kinect, 1 st "Just Dance 3" t-shirt.

    2:a pris; 1st "Just Dance 3" spel för Wii platform, 1 st "Just Dance 3" t-shirt, 2 st Ubisoft spel.

    3:e pris; 1st "Just Dance 3" spel för Wii platform, 1 st "Just Dance 3" t-shirt, 1st Ubisoft spel.

    4-5 pris; 1 st "Just Dance 3" spel för Wii platform 4, 1 st "Just Dance 3" t-shirt.

    För de som inte kommer med ska ni inte misströsta, du som sedan röstar på det vinnande bidraget kan också vinna fina priser!

    1-3:e pris till de som röstar: 1 st "Just Dance 3" spel för Wii, 1st "Just Dance 3" t-shirts.

    4-5:e pris 1st "Just Dance 3" t-shirts

    Läs mer om tävlingen och hur du kan ansöka till att bli en av de dansande familjerna!
    www.familjeliv.se/Tavla_och_vinn/1.1373637
  • Svar på tråden Vi söker just nu ett antal familjer!
  • Julutzi

    Vår familj har blivit uttagna! Ska bli skoj! MEN jag fattar inte riktigt.... Skickas det hem ett sånt spel så vi kan öva eller skulle man ha ett Just dance 3 själv? Jag fattade det som om det räckte med ett Nintendo Wii? Fattade jag rätt då?
    *känner mig lite trög* 


    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • Forumvärd
    Julutzi skrev 2011-10-06 14:02:13 följande:
    Vår familj har blivit uttagna! Ska bli skoj! MEN jag fattar inte riktigt.... Skickas det hem ett sånt spel så vi kan öva eller skulle man ha ett Just dance 3 själv? Jag fattade det som om det räckte med ett Nintendo Wii? Fattade jag rätt då?
    *känner mig lite trög* 
    Hejsan och grattis!

    Nej då du är inte ett smack trög inte
    Spelen skickas ut idag och kommer till er inom kort.
  • Julutzi
    Forumvärd skrev 2011-10-06 18:02:43 följande:
    Hejsan och grattis!

    Nej då du är inte ett smack trög inte
    Spelen skickas ut idag och kommer till er inom kort.
    Ha ha ha! Skönt! :D
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • charmtroll

    OMG vad det kommer att bli svårt.... Förvånad Spanade in låtarna på youtube och klommer att lova att det kommer att fnissas en hel del här hemma när spelet väl landat och vi kan börja öva.... Skrattande

  • Julutzi

    En fråga igen då... Hur ska man filma? Alltså med vad? Vi har ingen digital videokamera... Kan man filma med telefonen?


    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
Svar på tråden Vi söker just nu ett antal familjer!