Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Hänger på här jag också. Väntar första barnet bf 6Juni :) Känns helt fantastiskt!
Hänger på här jag också. Väntar första barnet bf 6Juni :) Känns helt fantastiskt!
Sofi81- Prova ringa till kk, en kompis till mig ringde dit å sa att hon blödde och fick en tid samma vecka. så är ju alltid värt att prova om ni inte vill vänta till den 22dec.
Den 22dec har förövrigt vi också vårat Rul, längtar som en toka! hoppas på att kunna se könet på den lilla! :)
Gjorde ett ul i v13, är med i en studie där man får göra ett tidigt ul. så himla kul att se att de fanns ett litet liv där inne på ca 9cm :)
Är i v15 nu, morgonillamåendet pendlar upp&ner, ena dagen mår jag prima medans nästa får jag krama toan!
men sen resten av dagen känner jag inte av grav. så mycket, lite spänd mage ibland bara!
Sleepingangels- Hoppas illamåendet lugnar ner sig, lät inge kul att inte kunna lämna hemmet! :/
Åh vad fina magar alla har! längtar tills de börjar synas å kännas för mig med! är än så länge mest ba lönnfet :P
Morgon illamåendet har typ försvunnit, vilket känns jätteskönt. men har också väldigt ömma och betydligt större bröst än innan! Sambon har köpt "bröstvärmare" som han så fint sa, typ ett inlägg man kan he i bhn, för jag fryser så lätt om dom :P
Sen så är nog inte humöret desamma som innan heller, lite humörsvängningar av minsta lilla grej....asdrygt då man får så dåligt samvete sen! :/
Annars är de primabalerina :)
Hur mår alla? :)
jättekul med så många bilder!! :)
Många som har hundar här också! :) jag har också en liten hund, men tränar inget med henne utan hon är bara sällskapshund :) En fransk bulldog tik på 5år :)
Sofi81- Lycka till, håller tummarna för er! vi kanske ses där, beroende på när ni har tid, vi har rul kl.14 imorgon. SÅ himla spännande!
När har alla andra rul? :) ska ni ta reda på kön?
Vi har inte fastnat för nått namn än, känns lättare när (om) man nu får reda på könet vad man ska fokusera på :)
Å annars de här med symtom, trodde att morgonillamåendet hade avtagit då jag inte spytt på flera dagar. Men ack så fel, igår när jag lämnade hunden på dagis så var jag tvungen att springa ut därifrån, hann inte riktigt med när de kom nästan. huga!! Men verkar gå lite upp&ner de där, för imorse mådde jag prima :)
Tycker ni att eran graviditet går fort el sakta? Jag tycker den springer iväg, var ju nyss på inskrinvningen! Å är så många som har sagt att de kommer gå så segt! Inte här, jag känner redan "shit....får jag havandeskapspenning (Visst heter de nått annat nu?) så jobbar jag bara ca 3 månader till!! de är sjukt! Men gud vad jag längtar tills den lill* är ute så man får snosa å mysa! :)

BF-LISTA!
Mars:
21 Mars - sunshined, andra barnet
April:
27 April- Eliin87
Maj:
1 Maj - Cinan, andra barnet
10 Maj- Tuffs80
21 Maj - Sofi81, tredje barnet
25 Maj - Janniiique, andra barnet.
30 Maj, marieotyra, andra barnet
Juni: