• Cinan

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Hej!
    Tänkte hänga på här. Gjort RUL idag och fick BF 1 maj. Har en son född 09 sen tidigare.

• Cinan

BF-LISTA!
    21 Mars - sunshined, andra barnet
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.
    10 Juni - AgnesGN, första barnet

• Cinan

Jag fick lyssna i v.17 förra graviditeten för att jag var lite smånojig och då kunde hon inte höra något. Vart bara oroligare av det så det ledde inte till något positivt.

Den här gången fick jag lyssna för första gången idag och jag är i v.20 en vecka efter RUL.

• Cinan

BF-LISTA!
    Mars: 21 Mars - sunshined, andra barnet 

April: 27 April- Eliin87

Maj:   1 Maj - Cinan, andra barnet
    10 Maj- Tuffs80
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.
    30 Maj, marieotyra, andra barnet

Juni: 1 juni - Zirap, andra barnet
    3 juni - bejbisen, tredje barnet
    10 Juni - AgnesGN, första barnet
    11 Juni - hillee, första barnet

Juli: 9 Juli - sleepingangels, första barnet

• Cinan

Har hållit mig från shoppandet hittills. Varit och hämtat upp de bebiskläder som jag hade sparat. Trodde jag hade sparat mycket mindre än vad det faktiskt hade och nu när vi vet att det är en till pojke så blir det ännu mindre att shoppa.. tyvärr =) Jag gissar ändå att det kommer att sluta som förra gången då vi hade kläder i överflöd ;)

• Cinan

rubh: på vanliga RUL. Vi har fått 3D båda gångerna. Andra gången fick jag dock fråga efter det...

• Cinan

Assar var den bästa personen jag mötte på hela förlossningen, han var så himla bra att ha att göra med. Han brydde sig verkligen.

• Cinan

Tror han heter Assar Isberg och i så fall är han 55 år. Han är dock läkare, inte barnmorska.

• Cinan

Vi har också en Quinny freestyle, vi hade ett maxicosi babyskydd till som gick att montera direkt på vagnen  Helt perfekt, vi använde knappt själva barnvagnssitsen första halvåret. Vi kommer köra med quinnyn igen och ståplatta till storebror..

• Cinan

Vet man vad man ska ha för vagn kan man beställa från tyskland. Vi köpte vår quinny freestyle 2009 inkl. frakt för 2700 kr, den var 1000-2000 kr dyrare i sverige.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012