Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Hej!
Tänkte hänga på här. Gjort RUL idag och fick BF 1 maj. Har en son född 09 sen tidigare.
Hej!
Tänkte hänga på här. Gjort RUL idag och fick BF 1 maj. Har en son född 09 sen tidigare.
BF-LISTA!
21 Mars - sunshined, andra barnet
1 Maj - Cinan, andra barnet
25 Maj - Janniiique, andra barnet.
10 Juni - AgnesGN, första barnet
Jag fick lyssna i v.17 förra graviditeten för att jag var lite smånojig och då kunde hon inte höra något. Vart bara oroligare av det så det ledde inte till något positivt.
Den här gången fick jag lyssna för första gången idag och jag är i v.20 en vecka efter RUL.
BF-LISTA!
Mars: 21 Mars - sunshined, andra barnet
April: 27 April- Eliin87
Maj: 1 Maj - Cinan, andra barnet
10 Maj- Tuffs80
25 Maj - Janniiique, andra barnet.
30 Maj, marieotyra, andra barnet
Juni: 1 juni - Zirap, andra barnet
3 juni - bejbisen, tredje barnet
10 Juni - AgnesGN, första barnet
11 Juni - hillee, första barnet
Juli: 9 Juli - sleepingangels, första barnet
Har hållit mig från shoppandet hittills. Varit och hämtat upp de bebiskläder som jag hade sparat. Trodde jag hade sparat mycket mindre än vad det faktiskt hade och nu när vi vet att det är en till pojke så blir det ännu mindre att shoppa.. tyvärr =) Jag gissar ändå att det kommer att sluta som förra gången då vi hade kläder i överflöd ;)
rubh: på vanliga RUL. Vi har fått 3D båda gångerna. Andra gången fick jag dock fråga efter det...
Assar var den bästa personen jag mötte på hela förlossningen, han var så himla bra att ha att göra med. Han brydde sig verkligen.
Tror han heter Assar Isberg och i så fall är han 55 år. Han är dock läkare, inte barnmorska.
Vi har också en Quinny freestyle, vi hade ett maxicosi babyskydd till som gick att montera direkt på vagnen Helt perfekt, vi använde knappt själva barnvagnssitsen första halvåret. Vi kommer köra med quinnyn igen och ståplatta till storebror..
Vet man vad man ska ha för vagn kan man beställa från tyskland. Vi köpte vår quinny freestyle 2009 inkl. frakt för 2700 kr, den var 1000-2000 kr dyrare i sverige.