Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Jag fikar gärna om jag bara kan. Min sambo jobbar rätt oregelbundna tider så jag får väl se hur det ser ut. Lunch är ju också ett alternativ...
Jag fikar gärna om jag bara kan. Min sambo jobbar rätt oregelbundna tider så jag får väl se hur det ser ut. Lunch är ju också ett alternativ...
Torsdag 26/4 kl 11.30
Ersmark
marieotyra
Vad jobbigt att gå och ha ont Zirap, är det fogarna som gör ont eller själva magen?
Här rullar allt på, men som vanligt så drar det igång projekt efter projekt på jobbet som jag måste fixa bara för att jag snart ska gå på föräldraledighet. Det är nog bara att hoppas på ett snällt litet barn så att man kan tjuv-jobba lite under sommaren, annars vet jag inte riktigt hur det ska gå ihop. Ett riktigt i-landsproblem...
Ska bli kul att ses idag!
Funkar för mig också! Vi har ju rätt bra kännetecken allihop *haha*
Nej vi bestämde inget nytt datum!
Grattis cinan!
Men alltså viktuppgång 5 kg? Hur lyckas du med det? Jag tycker jag ligger hyfsat till ändå och ligger på +12...
Var det någon särskild anledning till att hon gjorde en undersökning även fast det är några veckor kvar?
Finns det inget annat han kan tänka sig att göra i skellefteå medan du är på utställningen? Då är det ju lättare att åka in tillsammans om något skulle dra igång. Kanske inte så mkt annat öppet en söndag iofs.
Grattis till lilla tjejen!
Håller med om att man längtar efter att den lill* ska komma nu. Orkar knappt gå ut och rulla vagnen så Tyra somnar....