Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Grattis till dottern!
Grattis till dottern!
Jag ville också stanna så länge som möjligt eftersom storebror, också 2 år å 3 mån sover dåligt på natten och jag därför skulle vela ladda batterierna på BB. Jag födde på natten till den 3e och blev "utsparkad"" innan lunch den 4e. Fick inte stanna längre än så som komplikationer omföderska.. Det lilla jag hann se av förlossningen var bra och nya BB var också bra. Pappan får numera sova kvar om det inte är hög beläggning. Handduscharna till toaletterna finns dock inte kvar, så man måste kissa i duschen istället om man behöver vatten till det.
Marieotyra: Fick ni bagen från Libero ändå? För visst är det bara den från Pampers man får på förlossningen?
Grattis! Hoppas att allt är bra med er!
Mfe: Blir det någonsin en trea så får jag nog överväga att tälta på parkeringen till förlossningen.
Marieotyra: Ja det har väl varit min räddning, hihi
Har varit på BVC idag. Sonen hade gått upp 370g på 6 dagar, så mjölken är det inget fel på. I övrigt tycker jag att han sover så himla mycket. Kan inte minnas att storebror gjorde det, men man glömmer väl samtidigt som barn är olika... Hur går det för er andra?
Jag har fullt upp denna vecka, men hittar gärna på något nästa vecka istället.
Gasa, vi har fortfarande inte bestämt namn ännu, å pojken är en månad gammal! Han ska få heta Elliot eller Jonathan, där det andra får vara ett andranamn. Storebror heter Johannes, så därför är frågan om Jonathan blir en bra eller för överdriven syskonmatchning av namn. Vad tycker ni? Jag blir ju gråhårig snart