• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • marieotyra

Jag är helt säker på att det här inte är något jag brukar känna och det känns precis som första rörelserna förra gången också så det kan inte vara något annat...

• Sofi81

Precis så känner jag också det kan inte vara nått annat, och dom säger ju det att med andra barnet kan man känna rörelserna tidigare än med första.

• marieotyra

Sen undrar jag om det är något med graviditet, vinter och att läpparna spricker sönder? Jag använder aldrig lypsyl och sånt annars men känns som att läppen nästan spricker inifrån. Sjukt ont, och kommer ihåg att vintern när jag väntade Tyra var så hela tiden...

• micksaan

Vilken vecka är ni i nu? :) Tarmrörelser kan ju även bli mer påtagliga under graviditet.

• Sofi81

Jag är i v 15 enligt sista mensen (men jag tror att jag kan va lite längre gången, har i alla fall känts som så hela tiden!) nu och jag vet att det inte är tarmrörelser, eftersom dom känns helt annorlunda, känner nämligen av dom med.

• micksaan

Ja men vecka 15 då är det säkert bebisen! Kan ju vara annat om man är kring vecka 12, då tror jag det snarare är Tarmrörelser.

• bejbisen

Åhh, va kul att nii känner av bebisen! Ja längtar tills jag får göra det!

Idag va jag ute å handlade några julklappar, så nu är de bara några få kvar att inhandla, sen är de klart för i år

• JELJ

Hej på er alla!

Hoppar in i tråden med ett bf 24 juli om allt går vägen. Är i vecka sex nu och väntar på att veckorna ska gå snabbt.
    Har en underbar son på 3,5 och vi har försökt att få barn nu i över ett år och är sjukt orolig för missfall. Så nu håller vi tummarna och stöttar varandra i våra gravkrämpor.

/ Jenny

• marieotyra

Oj, jag håller inte reda på veckorna...skämmes! Får nog läsa på tills imorgon *haha*

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012