• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • hillee

Hänger på här jag också. Väntar första barnet bf 6Juni :) Känns helt fantastiskt!

• Cinan

Hej!
    Tänkte hänga på här. Gjort RUL idag och fick BF 1 maj. Har en son född 09 sen tidigare.

• marieotyra

Välkommen Cinan! 

Nu måst vi nog snart göra en BF-lista, börjar ju bli riktigt många!  

• hillee
    marieotyra skrev 2011-12-06 11:57:14 följande:
    Välkommen Cinan! 

Nu måst vi nog snart göra en BF-lista, börjar ju bli riktigt många!  
    Absolut en BF-lista. å mera bilder! så kul att se! :)
  • sleepingangels

Välkommer Cinan!

Hur mår alla?

Själv mår jag skit dåligt! Gick in i vecka 10 i söndags. Tabletterna jag fick för illa måendet fönkar inte!! Så jag mår illa och spyr en massa! Och nu på nätterna vaknar jag mitt i natten och har så ont i magen att jag ligger och grinar! Men det håller bara på 10 min ungefär sen går det över.  Men det är otroligt jobbigt! Och illa måendet är värst kan inte ens gå en vanlig kort prominad med mina hundar!!

Och nu när snön är här vill man ju inget annat en att vara ute! ÄLSKAR SNÖ!!

Hoppas ni andra mår bättre!          

• Syster Norr

Sleepingangels: besvärligt med illamående. Jag har nog snart köpt hela stans förråd av postafen. vi får hoppas att det vänder snart. Jag är i v 13 med andra barnet och denna gång är det svårt att dölja grav. Får se hur länge det kan vara en hemlighet.

• marieotyra

Jag är i vecka 15 nu och mår bra! Så skönt, dock har ena ljumsken börjat spökar så jag tror det är dags för en tur till naprapaten igen...

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012